قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه / آخرین اخبار / انتخاب مسئول کمیسیون فرهنگی واجتماعی مرکز تشکل های شاهد و ایثارگر

انتخاب مسئول کمیسیون فرهنگی واجتماعی مرکز تشکل های شاهد و ایثارگر

انتخاب مسئول کمیسیون فرهنگی واجتماعی مرکز تشکل های شاهد و ایثارگر

 

کهف شاهد: انتخابات کمیسیون فرهنگی و اجتماعی تشکل های شاهد و ایثارگر با حضور دکتر عادل مهری مدیرکل دانش پژوهان و تشکل ­های شاهد و ایثارگر و دبیران کل تشکل های جانبازان و آزادگان و همسران و فرزندان شهداء سراسر کشور ، روز چهارشنبه ۲۹ خردادماه ۹۸ در سالن جلسات این اداره­ کل برگزار شد و دکتر حسین عامریان، مدیرعامل کانون همبستگی فرزندان شاهد به ریاست این کمیسیون انتخاب گردید.

بعد از انتخاب هیئت رییسه سنی(آقای محمد طاهری)، ناظر(خانم فرحروز فاتحی) و منشی (مسعود حبیبی) توسط حاضرین در جلسه، آقای محمدرضا امیرحسینی رییس قبلی کمیسیون فرهنگی و اجتماعی تشکل های شاهد و ایثارگر، گزارشی از فعالیت های این کمیسیون در طول دو سال گذشته ارائه نمود.

سپس هفت نفر از دبیران تشکل ها به عنوان کاندیدا اعلام آمادگی نمودند و در ادامه هریک از کاندیداها به معرفی خود پرداخته و برگه های تعرفه بین حضار توزیع گردید و رای گیری انجام شد.

در نهایت از میان نامزدها ، دکتر حسین عامریان، مدیرعامل کانون همبستگی فرزندان شاهد، با رای اکثریت آراء به ریاست کمیسیون فرهنگی و اجتماعی تشکل های شاهد و ایثارگر کشور، انتخاب گردید.

لازم به ذکر است، به نمایندگی از کانون همبستگی فرزندان شاهد و در غیاب مدیرعامل کانون، دکتر مهدی شیردل، عضو هیئت مدیره کانون، در این نشست حضور داشت و به ارائه گزارش فعالیت های کانون در حوزه های مختلف فرهنگی و اجتماعی و صنفی و تشریح برنامه های آتی کانون پرداخت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *