قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه / آخرین اخبار / اسناد درمانی خانواده های شاهد و ایثارگر تا پایان ۹۷ پرداخت شده است

اسناد درمانی خانواده های شاهد و ایثارگر تا پایان ۹۷ پرداخت شده است

یمه دی مبلغ مندرج در فاکتور و اسناد درمانی در دست خانواده های شاهد و ایثارگری را که برای درمان به مراکز درمانی غیر طرف قرارداد با بیمه دی مراجعه و خود هزینه را پرداخت کرده و فاکتور و سند هزینه گرفته اند را تا پایان سال ۱۳۹۷ پرداخت کرده است.

کهف شاهد: منصور میرمرادی معاون توسعه و مدیریت منابع بنیاد شهید و امور ایثارگران  گفتند : بیمه دی مبلغ مندرج در فاکتور و اسناد درمانی در دست خانواده های شاهد و ایثارگری را که برای درمان به مراکز درمانی غیر طرف قرارداد با بیمه دی مراجعه و خود هزینه را پرداخت کرده و فاکتور و سند هزینه گرفته اند را تا پایان سال ۱۳۹۷ پرداخت کرده است و اگر عزیزی از خانواده شاهد و ایثارگر، فاکتور و یا اسناد درمانی در دست دارد به شعب بیمه دی مراجعه کند تا بیمه، هزینه ثبت شده در سند یا فاکتور را پرداخت کند.

دکتر عبدالرضا عباسپور معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز گفت: بیمه دی در سطح کشور با ۷۹۰۰ مرکز درمانی، بیمارستان، دروخانه و مطب پزشک قرارداد دارد که خانواده های شاهد و ایثارگر در صورت نیاز می توانند با مراجعه به این مراکز از خدمات رایگان درمانی و دارویی بهره مند شوند.

دکتر عباسپور با اشاره به کمبود اعتبار بنیاد افزود: بدهی بنیاد به بیمه دی هنوز تسویه نشده است با این حال بیمه قبول کرده است که خدمات درمانی را ارائه دهد البته مکاتباتی با دولت و سازمان برنامه و بودجه برای تامین اعتبار انجام شده است که در صورت تامین این مشکلات برطرف می شود. 

وی یاداور شد برخی پزشکان طرف قرار داد با بیمه دی به خاطر عدم پرداخت مطالبات، قرارداد خود را فسخ کرده اند اما ۵۷۰ بیمارستان و ۲۱۰۰ داروخانه طرف قرار داد، رادیولوژی ها، کلینیک ها، ازمایشگاه ها و نیز بقیه مراکز درمانی همچنان به خانواده های شاهد و ایثارگر خدمت درمانی ارائه می دهند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *