قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه / آخرین اخبار / بیانیه تشکل های فرزندان شاهد در حمایت از سپاه پاسداران

بیانیه تشکل های فرزندان شاهد در حمایت از سپاه پاسداران

بسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

¤یرِیدُونَ لِیطْفِؤُا نُورَ الله بِأَفْواهِهِمْ وَاللهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کرِهَ الْکافِرُونَ¤
(الصف،۸)

مى‌خواهند نور خدا را به دهانهایشان خاموش کنند ولى خدا کامل‌کننده نور خویش است، اگر چه کافران را ناخوش آید.

کهف شاهد: اقدام ماجراجویانه دولت آمریکا در گنجاندن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست گروه‌های تروریستی نشانه ای دیگر بر اضمحلال آمریکا و دلیلی بر شروع روند فروپاشی سیاسی آمریکا می باشد.

نقش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حراست از سرزمین ایران اسلامی و تامین امنیت منطقه و مبارزه با افراطی گری و تروریسم بر کسی پوشیده نیست.

آمریکای جنایت کار که حیات سیاسی خویش را در جنگ و کشتار و چپاول ملل جهان به دست آورده است ، امروز امنیت مناطق اسلامی غرب آسیا را نشانه گرفته است تا به خیال خام خویش با تضعیف این ابرقدرت خالق امنیت ، زمینه چپاول ثروت کشورهای اسلامی را فراهم آورد.

قدر مسلم این که هیات حاکمه آمریکا همواره در شناخت ملت ایران و قدرت های معنوی آن دچار کج فهمی بوده اند. چرا که با این دشمنی مذبوحانه ، ایمان ملت ایران نسبت به فرزندان مجاهد خویش روز افزون گشته و سند افتخاری بر سینه ایشان می باشد.

به رسم ادب و به پاس تقدیر از مجاهدت های چهل ساله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران ، به نمایندگی از سی و پنج تشکل استانی و کشوری فرزندان شاهد ، این تقابل ارزشمند با شیطان بزرگ را به آن بزرگمردان تبریک عرض می نمائیم.
و با افتخار به استحضار می رسانیم که خود را در امتداد مسیر نورانی شهدا ، همرزم و همسنگر و همدوش و همراه با ایشان میدانیم.

بی شک وعده الهی محقق شده و پیروزی بر همه طواغیت زمین نصیب مستضعفین خواهد گردید.

کانون همبستگی فرزندان شاهد
و ۳۵ تشکل فرزندان شاهد کشور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *