قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه / اخبار تشکل ها / اعتراض کانون فرزندان شاهد قزوین به دیدار نماینده قزوین با سران فتنه ۸۸

اعتراض کانون فرزندان شاهد قزوین به دیدار نماینده قزوین با سران فتنه ۸۸

کانون فرزندان شاهد قزوین در اعتراض به  دیدار نماینده قزوین با سران فتنه ۸۸ بیانیه صادر کرد

 

بسم الله الرحمن الرحیم

خانم زرآبادی، خبر دیدار شما با یکی از عوامل اصلی فتنه آمریکایی-اسراییلی سال ۸۸ موجب تأسف و رنجش خاطر مردم استان قزوین به خصوص خانواده معظم شهدا گردیده است

خانم نماینده، مگر نه اینکه رهبر معظم انقلاب بارها در جلسات و دیدارهای خود با مردم و مسئولان مکرراً متذکر شده اند که فتنه ۸۸ باید خط قرمز مسئولین کشور باشد؟ اما شما بدون توجه و التزام به منویات معظم له، به دیدار کسی رفته اید که به تعبیر رهبری معظم باغی انقلاب است و امروزه اسناد همکاری وی و اطرافیانش با عوامل انقلاب های مخملی در دنیا و همچنین دریافت پول از مرتجعین عربی منطقه برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی بر کسی پوشیده نیست.

خانم نماینده، مگر فراموش کرده اید سران فتنه با کوفتن بر طبل تقلب در انتخابات چه هزینه ها و آسیب های جبران ناپذیری به ملت و کشور وارد کردند و با حمایت دشمنان قسم خورده این نظام و انقلاب از آنها ماه‌ها بر تنور آشوب و فتنه در کشور هیزم ریختند و در شب عاشورا با سوت و کف پرچم اباعبدالله الحسین(ع) و کشور عزیزمان را به آتش کشیدند و تاکنون هیچ گونه عذرخواهی از محضر ملت شریف ایران نکرده اند؟

خانم نماینده، جای تأسف است که باوجود امنتاع حدود ۱۰۰ نماینده از ۱۳۰ نماینده لیست امید از دیدار با خاتمی، نام شما در میان اندک افراد دیدار کننده قرار دارد!

لطفا برای افکار عمومی پاسخ دهید که دیدار با خاتمی چه دردی از مردم دوا کرد و کدام مشکل کشور حل شد؟

خانم زرآبادی، چرا در این اوضاع بد اقتصادی و معیشتی مردم، عمل به وظایف خطیر نمایندگی بعد از سه سال حضور کم اثر در مجلس را وانهاده اید و در سال منتهی به انتخابات با گرفتن ژست فعالیت، متاسفانه عروسک خیمه شب بازی صاحبان قدرت و زور در استان شده و درگیر بازی های سخیف سیاسی گردیده اید؟

مگر صف های گوشت و مرغ و افزایش افسار گسیخته‌ و بی رویه کالاها که حاصل عمل نکردن نمایندگانی همچون شما به وظایف اصلی خود بوده است را نمی بینید؟

مگر نه اینکه محمد خاتمی با شعار “تکرار می کنیم” خود یکی از عوامل تداوم بی تدبیری مسئولان و وضع موجود است؟

خانم زرآبادی، آیا نمی دانید در چه جایگاه و کسوتی بوده و نماینده مردم کدام شهر هستید؟

استان قزوین از دیرباز دیار مردم مومن و متعهد، علمای بزرگ و بیش از سه هزار شهید گرانقدر است که همین چند روز گذاشته داغدار بازگشت پرستوی سفر کرده شهید مدافع حرم حمید محمدرضایی بوده است و حضور شما در میان فتنه گران موجب تألم و تأسف مردم و کسانی شد که دل در گرو این انقلاب اسلامی و نظام مقدس دارند.

خانم نماینده، به یقین می توان گفت علی رغم آنکه صاحبان قدرت و تزویر در استان سعی در مصادره رای شما به نام خود بودند، مردم استان تنها به دلیل سبقه خانوادگی شما، بدون داشتن حتی یک روز سابقه ی مدیریتی رأی خود را به نام شما ریختند؛ پس چگونه با دیدار با مدافع لیبرال دموکراسی و حکومت سرمایه داری و فتنه گرانی که امام خامنه ای مد ضل عالی بارها فرمودند با آنها مرزبندی کنید، چهره متعهد و مورد اعتماد خانوادگی خود را که در ذهن مردم استان نقش بسته خدشه دار می کنید؟!

خانم نماینده اکنون که به دلیل بی کفایتی زمزمه های عبور جریان اصلاحات از شما در انتخابات آینده به گوش می رسد، می توان اینطور تحلیل کرد که با حضور در میان سران فتنه سعی کرده اید شوکی به تن بی جان آراء خود بدهید، اما بدانید این اقدام شما از حافظه مردم معتقد، ولایت مدار و شهیدپرور استان پاک نخواهد شد.

به شما توصیه می کنیم این فرصت کم باقی مانده را مغتنم شمرده و با عبور از سیاسی بازی ها، به خدمت و رفع مشکلات مردم بپردازید.

انتهای پیام/

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *