قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه / اخبار تشکل ها / نشست معاون فرهنگی بنیاد بوشهر با اعضای کانون همبستگی فرزندان شاهد استان

نشست معاون فرهنگی بنیاد بوشهر با اعضای کانون همبستگی فرزندان شاهد استان

نشست معاون فرهنگی و آموزشی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران بوشهر با اعضا کانون همبستگی فرزندان شاهد استان با موضوع اعلام همکاری و توافق در برنامه‌ریزی و اجرای برنامه بزرگداشت شهدا برای تحویل سال نو و تجلیل از پدران شهدا در مراسم «پدران آسمانی» برگزار شد.

کهف شاهد: معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد بوشهر در این نشست ضمن تشکر و ابراز همدلی و همراهی با فرزندان شاهد استان بوشهر، بیان داشت: فرزندان شاهد با در نظر گرفتن معنویات در مسیر پدران شهید خود قرار گیرند.

ایشان با تأکید لزوم ترویج و اشاعه فرهنگ ناب ایثار و شهادت، افزود: برگزاری برنامه‌ها در این حوزه نیازمند همکاری و مساعدت فرزندان شاهد است.

در ادامه محمدجواد فرامرزی مسئول کانون همبستگی فرزندان شاهد استان، ضمن معرفی این کانون و اقدامات صورت گرفته در سه سال گذشته، گفت: مسئولین فرهنگی استان بایستی به سازمان‌های مردم‌نهاد در بخش شاهد توجه بیشتری کرده چراکه ما در قبال شهدا مسئول هستیم و باید با تلاش شبانه‌روزی آرمان این عزیزان را به منصه ظهور برسانیم.

گفتنی است سایر اعضای جلسه نظرات و پیشنهاد‌های خود را برای هرچه بهتر برگزار شدن همایش «پدران آسمانی» بیان کردند.

شایان‌ذکر است این همایش به مناسبت میلاد سراسر نور امام علی (ع) و در هنگام تحویل سال نو در تمامی گلزار مطهر شهدای استان بوشهر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *