قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه / آخرین اخبار / رونمائی سامانه خدمات آن‌لاین درمان بیمه دی

رونمائی سامانه خدمات آن‌لاین درمان بیمه دی

سامانه خدمات آن‌لاین درمان بیمه دی در راستای تکریم مشتریان رونمایی شد

کهف شاهد: این مراسم با حضور دکتر عباسپور، معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران، مهندس کشاورز، مدیرعامل شرکت بیمه دی و همچنین مدیران مراجع درمانی و ارزیابان خسارت برگزار شد.

این سامانه اطلاعات مربوط به مراکز دریافت اسناد خسارت، اطلاعات جامع داروهای تحت پوشش، اطلاعات دقیق مراجع درمانی و نوع خدمات درمانی هر مرجع و بخش نامه های درمان را شامل می شود که یکپارچگی و نظم کلی را در بخش درمان شرکت ایجاد می‌کند و این مهم به شرکت بیمه‌گر کمک می کند تا بتواند نظارت دقیق بر روند اجرای قراردادها داشته باشد.

دکتر عباسپور نیز در این رابطه بیان داشت: بیمه دی علی رغم محدودیت هایی که در اجرای قرارداد بیمه تکمیلی درمان جامعه معزز ایثارگری وجود داشته است توانسته به خوبی این قرارداد را پیش ببرد. هدف اصلی ما افزایش ارتقای سطح سلامت جامعه هدف است که جا دارد روز به روز کیفیت ارائه این خدمات را ارتقاء دهیم. امیدوارم بیمه دی به عنوان الگویی در زمینه بیمه های درمان در صنعت بیمه کشور مطرح شود.

گفتنی است سامانه خدمات آن لاین درمان بیمه دی به آدرس http://hc.dayins.com با هدف اطلاع رسانی و تسهیل خدمت رسانی به بهره برداری رسید. اطلاعاتی همچون مراکز دریافت اسناد خسارت درمان، فهرست رسمی داروهای تحت پوشش شرکت بیمه دی و شرایط آن‌ها و همچنین بخشنامه ها و تعرفه های درمانی از طریق این سامانه در دسترس بیمه شدگان محترم خواهد بود.

انتهای پیام/

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *