قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه / آخرین اخبار / ۸۷ هزار نفر از خانواده ایثارگران متقاضی اشتغال هستند

۸۷ هزار نفر از خانواده ایثارگران متقاضی اشتغال هستند

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: ۸۷ هزار نفر از خانواده ایثارگران واجد شرایط اشتغال در کشور وجود دارد.

کهف شاهد: محمود پاکدل  در نشست کارگروه بررسی وضعیت اشتغال فرزندان شاهد و ایثارگر استان سمنان در سالن ‌جلسات استانداری، بیان کرد: ۸۷ هزار نفر از اعضای خانواده ایثارگران متقاضی اشتغال هستند که ۱۰ هزار از آن ها فرزند شهید و جانبازان بالای ۷۰ درصد هستند که باید تا ‌پایان برنامه ششم، اشتغال این افراد فراهم شود.
وی با تاکید بر این که کمرنگ شدن فرهنگ اشتغال مولد در بین جوانان و نسل امروز جامعه به اقتصاد کشور آسیب می رساند، گفت: فرهنگ اشتغال مولد در خدمت تولید باید در بین نسل جوان و متقاضیان اشتغال در کشور جایگزین فرهنگ اشتغال اداری شود.
معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: دشمنان نظام ‌جمهوری اسلامی ‌همواره در حوزه های مختلف در حال توطئه برای ضربه زدن به نظام بوده اند و پس از ناکامی، به این‌ نتیجه رسیدند که آسیب رساندن به اقتصاد کشور را در دستور کار قرار دهند.
پاکدل تاکید کرد: ترویج فرهنگ اشتغال اداری همراه با‌ کمرنگ شدن فرهنگ اشتغال مولد و تولید در کشور، یکی از توطئه های دشمنان کشور در حوزه اقتصادی است و در صورت توجه نکردن به آن، در بلندمدت آسیب های جدی به نظام وارد می کند.
وی خاطرنشان کرد: یکهزار و ۸۰۲ متقاضی اشتغال در خانواده شهدا و ایثارگران در استان ‌سمنان وجود دارد و این نهاد آمادگی دارد در اجرای سیاست های اشتغالزایی تحت نظر خود و هم افزایی با‌ معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری سمنان، به تحقق برنامه های اشتغال آفرین در استان سمنان کمک کند.
معاون بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به تاکید دولت تدبیر و امید در حوزه ایجاد فرصت های اشتغال، گفت: کوچک سازی دولت و اصلاح ساختار نظام اداری کشور در کنار به کارگیری فناوری های روز دنیا، می تواند به چابک سازی و افزایش کارایی دولت کمک کند.
به گزارش ایرنا، معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور برای شرکت در جلسات و برنامه های مختلف در حوزه شهدا و ایثارگران و اشتغال فرزندان این قشر، به استان سمنان سفر کرده است.
استان سمنان سه هزار شهید و بیش از هفت هزار و ۵۰۰ جانباز تقدیم نظام اسلامی کرده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *