قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه / آخرین اخبار / راه‌اندازی سرویس کد دستوری (USSD) برای خدمت‌رسانی به ایثارگران

راه‌اندازی سرویس کد دستوری (USSD) برای خدمت‌رسانی به ایثارگران

مدیرکل آمار و فناوری اطلاعات بنیاد شهید و امور ایثارگران از راه‌اندازی سرویس کد دستوری (USSD) برای خدمات‌رسانی به ایثارگران خبر داد.

کهف شاهد: علیرضا امینی با اشاره به توسعه دولت همراه و افزایش دسترسی‌پذیری خدمات الکترونیک بنیاد از بسترهای مختلف گفت: در همین راستا اداره کل آمار و فناوری اطلاعات بنیاد اقدام به راه‌اندازی زیرساخت کد دستوری (USSD) کرده و طی رایزنی‌های به‌عمل‌آمده با سازمان فناوری اطلاعات، کد دستوری #۱۶۱۶*۴* به شکل انحصاری برای خدمات‌رسانی به ایثارگران تعریف شده است.
وی افزود: در حال حاضر دو سرویس «استعلام وضعیت ایثارگری» و «استعلام اعتبار کارت ایثارگری هوشمند» از این طریق ارائه می‌شوند. در سرویس استعلام وضعیت ایثارگری با ارسال کد ملی فرد، در پاسخ خصوصیات ایثارگری وی اعلام شده و در سرویس استعلام اعتبار کارت ایثارگری هوشمند با ارسال شماره سریال کارت ایثارگری هوشمند، اعتبار یا عدم اعتبار آن کارت اعلام خواهد شد.
مدیرکل آمار و فناوری اطلاعات بنیاد شهید و امور ایثارگران تأکید کرد: روش قبلی استعلام اعتبار کارت ایثارگری که از طریق پیامک انجام می‌شد متوقف شده و تمام افرادی که اقدام به استعلام اعتبار کارت ایثارگری از طریق پیامک کنند به شکل خودکار به کد دستوری #۱۶۱۶*۴* هدایت خواهند شد.
امینی در پایان اعلام کرد: تمام سرویس‌های ارائه شده از این بستر مشابه سایر خدمات الکترونیک بنیاد مبتنی بر زیرساخت سایبا (سامانه اطلاعاتی یکپارچه برخط ایثارگران)، کاملاً برخط و یکپارچه با سایر سامانه‌های الکترونیکی بنیاد است.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *