قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه / آخرین اخبار / آمادگی کمیسیون عمران برای پیگیری مشکلات ایثارگران

آمادگی کمیسیون عمران برای پیگیری مشکلات ایثارگران

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از آمادگی این کمیسیون برای دریافت و پیگیری شکایت ایثارگران در خصوص موضوع مسکن و تخفیف بلیط هواپیما خبر داد

کهف شاهد:  رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از آمادگی این کمیسیون برای دریافت و پیگیری شکایت ایثارگران در خصوص موضوع مسکن و تخفیف بلیط هواپیما خبر داد.

محمدرضا رضائی کوچی نماینده ایثارگر مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مصوبات قانونی ایثارگری متذکر شد: طبق قانون وزارت راه، مسکن و شهرسازی مکلف است هزینه ۵۰ درصدی تخفیف بلیط برای جانبازان را اعمال کند اما متاسفانه برخی از شرکت های هواپیمایی از اجرای این امر شانه خالی کرده و به قانون عمل نمی کنند.

رئیس کمیسیون عمران مجلس دهم یادآور شد: طبق قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران، صدور بلیط با تخفیف ۵۰ درصدی برای جانبازان بر عهده شرکت های هواپیمایی قرار داده شده است و وزارت مسکن به عنوان یک دستگاه دولتی مکلف به نظارت بر این موضوع شده است.

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی در ادامه در خصوص چاره اندیشی برای معضل مسکن ایثارگران خاطرنشان کرد: طبق قانون، وزارت مسکن مکلف است نسبت به تامین مسکن ارزان قیمت از جمله برای ایثارگران اقدام کند اما متاسفانه تا کنون وظیفه قانونی خود را ایفا نکرده است.

نماینده دوره نهم و دهم مجلس شورای اسلامی با یادآوری رشادت های جامعه ایثارگری در چهاردهه انقلاب شکوهمند اسلامی، وظیفه دستگاه های دولتی از جمله وزارت مسکن نسبت به قشر ایثارگر را تکلیف قانونی و ملی دانست و تاکید کرد: به نظر می رسد در برخی از موارد، این دستگاه ها به وظیفه قانونی خود عمل نمی کنند، که در این صورت مجلس شورای اسلامی باید با استفاده از ابزار نظارتی خود به این موضوع ورود کند.

رضائی کوچی نماینده مردم جهرم در پایان از آمادگی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی برای رسیدگی و پیگیری شکایت های ایثارگران در این مورد خبر داد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *