قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه / آخرین اخبار / بیانیه تشکل های فرزندان شاهد به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی

بیانیه تشکل های فرزندان شاهد به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی

وَلَاتَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلُوا فِی سبیلِ ا… أَمواتاً بَلْ أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِمْ یرزقونَ

از تبار شاهدان در خون آرمیده ای هستیم که در کوران حوادث، دل از چرب و شیرین و آسایش دنیا بریده، تحفه جان پیشکش حضرت دلدار کردند، سخن وحی در جانشان خوش نشسته بود که: إِنَّ اللَّهَ اشْتَرَىٰ مِنَ الْمُؤْمِنِینَ أَنفُسَهُمْ وَأَمْوَالَهُم بِأَنَّ لَهُمُ الْجَنَّهَ ۚ یُقَاتِلُونَ فِی سَبِیلِ ا… . . .

کهف شاهد: بر خوان پدرانی قد کشیدیم و بالیدیم که اگر چه وجود خاکی شان را در کنار خویش نداشتیم لیک همه عمر سرخوش از وجود افلاکی شان گشتیم. پدران آسمانی مان به ما آموختند که رمز مانایی آدمی، دل بریدن از آنانی است که عزیزند و محبوب.

پدرانمان به تأسی از حضرت سیدالشهید نهال نورس انقلاب اسلامی را به خون بارور کردند و اکنون در آستانه چهلمین سالگشت پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی مائیم و درخت تناور انقلاب که به برکت خون آن شهیدان شاهد و به کوری چشم دشمنانشان ریشه هایش استوار امت و شاخسارش برکشیده بر آسمان.

انقلاب بزرگ اسلامی در ۴ دهه تاریخ پر فراز و نشیب خویش شیرینی و تلخی های بسیار گذرانیده که قاعده دنیاست که تلخ و شیرینش درهم تنیده است.

روزگاری امن و آرامش خویش را در تهاجم دژخیم نحسی یافت که سودای فتح ۳ روزه تهران در سر داشت، گاه منافقانی زیر نقاب نام مجاهد پیر و جوان و کودکش را در خون کشیدند، زمانی تمام ایران پهناور سرخوش از فتحی شد که رهبر فرزانه اش، امام راحل آن را به رسم موحدان همه اعصار منسوب به حضرت باری نمود و به صراحتی یادگار از جد غریبش حضرت مولا فرمود: خرمشهر را خدا آزاد کرد. هویزه ، کردستان، بازی دراز، فکه، بهمنشیر صحنه جانبازی فرزندان خمینی کبیر گشت.

و خدای حکیم، حکمتش را چنان مستقر فرمود که پس از اتمام دوران دفاع مقدس ۸ ساله انقلاب چند صباحی بیش سایه پیر جماران بر سر نداشته باشد. خدایی سایه ای رفت از سر ما . . .

قریب ۳ دهه می گذرد که سکان کشتی انقلاب در دست توانای سیدی است که دستانش برایمان عطر دلاویز علمدار رشید کربلا می پراکند . . .

و چه نیکو خلفی است بر آن پیر سفر کرده انقلاب.  در تمام این ۳ دهه هرگاه که از طوفان حوادث دل و روحمان می آزرد کلام نافذش دلهایمان را قرین آرامشی شیرین نمود . . .

اگر شهید جوان خوش فکر باقری، سردار نام آشنای متبسم، خرازی قهرمان، همت، باکری، چمران، صیاد، آبشناسان و صدها هزار شهید گلگون دیگر صحیفه انقلاب را زرین کردند، سیر ما نیز به غیرتمندانی پشت گرم امت که یکی می شود مصطفی احمدی روشن، یکی حاج حسن تهرانی مقدم و تا همین روزها جوانان رعنایی که پاسدار سرحدات ایرانند فراسوی مرزها در حریم حضرت عقیله (س) و اینها همه تدبیر سید فرزانه ماست . . .

اکنون در بهمن ۹۷ بعد از ۴ دهه انقلاب، شیخی سپید موی در نیجریه با تأسی از انقلاب ما بر ظلم می آشوبد، در لبنان جوانی نازنین پشت سر آن سید غیور، سید ما را مولای خویش می نامند . . . در عرصه علم و فن جوانانی در عهد انقلاب قد کشیدند حرفهای گفتنی دارند . . .

آنچه اکنون گاه رنجیده خاطرمان می دارد، مشکلات اقتصادی این مردم صبور است که علتش بی تدبیری است و گاه زیاده خواهی جمعی نوکیسه و فشار تحریم های ظالمانه ای که با چشم امید به آن دشمن غدار قدیمی وعده لغوش دادند و دیدیم و دیدند که هباء منثورا گشت. فلذا از مسئولان به جد خواهانیم که چشم امید از بیگانه برداشته، به توان و بضاعت داخلی پشت گرم کنند و از عافیت طلبی چشم پوشند چنان که امت با ایمان و صبور کشورمان در سخت ترین شرایط سیاسی، اقتصادی و نظامی کشور عزیزمان در دوران جنگ تحمیلی، برای حفظ استقلال و سربلندی، از همه چیز خود گذشتند.

اکنون در آستانه چهل سالگی انقلاب، ما فرزندان و نائبان آن بزرگ مردان همیشه سرافراز و جاویدان تاریخ، اعلام می داریم که در سخت ترین شرایط سرباز انقلاب اسلامی بوده و در هر عرصه و جایگاهی که حضور داشته باشیم، مجاهدانه ، مخلصانه و عاشقانه، پیشگام در پیش برد آرمان های والای آن خواهیم بود تا در سایه رهبری داهیانه آن قائد عزیز پرچم این انقلاب را به دستان با کفایت حضرت موعود بسپاریم و آن روز دور نیست . . . ان شاءا…

والسلام علیکم و رحمه ا… و برکاته

تشکل های فرزندان شاهد

کانون همبستگی فرزندان شاهد
کانون فرزندان پیام آوران شاهد اردبیل
کانون یادگاران امام نجف آباد
جمعیت فرزندان شاهد خدمتگذار انقلاب ورامین
موسسه فرهنگی رهپویان روح الله مشهد
هیئت فاطمیون شاهد نیشابور
کانون یادگاران شاهد خراسان شمالی
کانون فرزندان شهید استان خوزستان
موسسه فرزندان آفتاب سمنان
مجمع فاطمیون فرزندان شاهد دیباج
کانون فرزندان شهید استان قزوین
موسسه رهروان شاهد
کانون یادگاران شاهد گیلان غرب
کانون فرزندان شاهد گچساران
مجمع فرزندان فرهیخته شاهد گیلان
کانون فرزندان شاهد هرمزگان
انجمن یادگاران شاهد یزد
نمایندگی کانون همبستگی فرزندان شاهد در اصفهان
نمایندگی کانون همبستگی فرزندان شاهد در بوشهر
نمایندگی کانون در صنعت نفت
هیئت وارثان شاهد تبریز
شعبه کانون همبستگی فرزندان شاهد در خراسان جنوبی
شعبه کانون همبستگی فرزندان شاهد در کرمان
نمایندگی کانون همبستگی فرزندان شاهد در رفسنجان
نمایندگی کانون همبستگی فرزندان شاهد در کرمانشاه
نمایندگی کانون همبستگی فرزندان شاهد در جوانرود
نمایندگی کانون همبستگی فرزندان شاهد در یاسوج
نمایندگی کانون همبستگی فرزندان شاهد در دورود
نمایندگی کانون همبستگی فرزندان شاهد در اراک
نمایندگی کانون همبستگی فرزندان شاهد در کرج
نمایندگی کانون همبستگی فرزندان شاهد در فریدونکنار
نمایندگی کانون همبستگی فرزندان شاهد در مس سرچشمه
نمایندگی کانون همبستگی فرزندان شاهد در بروجرد

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *