قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه / آخرین اخبار / انتقاد عضو کمیسیون تلفیق مجلس از کمبود اعتبارات اختصاص داده شده به بنیاد شهید

انتقاد عضو کمیسیون تلفیق مجلس از کمبود اعتبارات اختصاص داده شده به بنیاد شهید

عضو کمیسیون تلفیق مجلس از کمبود اعتبارات اختصاص داده شده به بنیاد شهید در بودجه سال آینده انتقاد کرد.

کهف شاهد:  عضو کمیسیون تلفیق مجلس از کمبود اعتبارات اختصاص داده شده به بنیاد شهید در بودجه سال آینده انتقاد کرد.

سمیه محمودی نماینده مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به لایحه بودجه ارائه شده از سوی دولت به نمایندگان ملت اظهار داشت: نمایندگان ایثارگر مجلس در حال پیگیری وضعیت جامعه ایثارگری در کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی هستند، چرا که متاسفانه این بودجه در سال ۹۸ بسیار کم شده است.

وی اضافه کرد: متاسفانه بودجه در نظر گرفته شده برای ایثارگران در مقایسه با نیازهای آنها تفاوت فاحشی دارد و در مواردی مانند اشتغال، بهداشت و درمان بسیار ناکافی است.

نماینده مردم استان اصفهان که خود فرزند شهید است متذکر شد: ایراد مهمی که در این بودجه در رابطه با جامعه ایثارگری وجود دارد این است که چون دولت کمیته امداد و بهزیستی را خوب دیده است( اگرچه ما مخالف این موضوع نیستیم و من خودم جزء کسانی هستم که برای کمیته امداد و بهزیستی کار می کنم و صددرصد اعتبارات را به آنها تخصیص داده است.

عضو کمیسیون تلفیق رسیدگی کننده به لایحه بودجه سال ۹۸ خاطرنشان کرد: متاسفانه دولت در مقابل برای بنیاد شهید و امور ایثارگران اعتباراتی را در لایحه بودجه سال ۹۸ تخصیص نداده است و این است که واقعا ما از آقای شهیدی این گلایه را داریم که چرا آن ارتباطات را در دولت برای تخصیص بودجه ایثارگران برقرار نمی کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *