قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه / آخرین اخبار / «خط ایثار» رونمایی شد

«خط ایثار» رونمایی شد

نسخه دیجیتال کتاب «خط ایثار»، حاوی بیانات رهبر معظم انقلاب در حوزه فرهنگ ایثار و شهادت در دومین نشست شورای عالی ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت رونمایی شد.

کهف شاهد: «خط ایثار»، حاوی بیانات چهار دهه اخیر رهبر معظم انقلاب در حوزه فرهنگ ایثار و شهادت در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران با مقدمه حجت‌الاسلام‌ شهیدی نماینده ولی‌فقیه،  و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و دبیر شورای عالی ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت توسط دبیرخانه این شورا در ۲۱۰۰ صفحه و شش جلد تدوین و آماده چاپ‌ شده است.

جلد اول تا سوم این کتاب شامل بیانات کامل حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای در جمع ایثارگران با محوریت ایثار و شهادت از سال ۱۳۵۷ تاکنون است، جلد چهارم کتاب هم شامل خاطرات ایشان از موضوع ایثار و شهادت و دفاع مقدس و جلد پنجم نیز حاوی نامه‌ها و پیام‌هایی در این خصوص است، جلد آخر این کتاب نیز شامل عکس نوشته‌های طراحی‌شده با موضوع سخنان رهبر معظم انقلاب درزمینهٔ ایثار و شهادت است.

این کتاب علاوه بر جامعیت ۴۰ ساله سخنان رهبر معظم انقلاب در حوزه فرهنگ ایثار و شهادت، هوشمند بوده و مخاطب با اسکن کردن «نمایه» تعبیه‌شده روی هر مطلب، به منبع اصلی مطالب متصل شده و علاوه بر اطمینان از صحت مطالب، می‌تواند به فیلم، صوت، تصاویر و متن مطلب موردنظر دسترسی داشته باشد. همچنین به همراه این کتاب، یک لوح فشرده حاوی محتوای کتاب به‌صورت PDF و جلد ششم به‌صورت تصاویر باکیفیت چاپ و در اختیار مخاطب قرار می‌گیرد تا بدون هزینه، دسترسی به مطالب ارزشمند کتاب میسر شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *