قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه / آخرین اخبار / ابلاغ قانون واگذاری بیمه تکمیلی ایثارگران

ابلاغ قانون واگذاری بیمه تکمیلی ایثارگران

رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس گفت: قانون واگذاری بیمه تکمیلی ایثارگران به بنیاد شهید برای اجرایی شدن به دولت ابلاغ شد.

کهف شاهد: رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس گفت: قانون واگذاری بیمه تکمیلی ایثارگران به بنیاد شهید برای اجرایی شدن به دولت ابلاغ شد.

حسن نوروزی نماینده ایثارگر مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی روز یکشنبه ۳۰ دی در حاشیه جلسه علنی مجلس در گفت و گوی خاطرنشان کرد: طرح اصلاح ماده ۱۳ قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران که بر مبنای آن بیمه تکمیلی ایثارگران به بنیاد شهید واگذار شده است با تایید شورای نگهبان برای اجرایی شدن به دولت دوازدهم ابلاغ شد.

وی افزود: خوشبختانه با عنایت شورای نگهبان  به وضعیت جامعه ایثارگری، این قانون توسط اعضای محترم شورا تایید و از سوی مجلس شورای اسلامی برای اجرایی شدن از اول بهمن ماه امسال به دولت ابلاغ شد.

رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس در خصوص برخی انتقادات از اجرایی نشدن این قانون متذکر شد: امیدواریم با واگذاری بیمه مکمل ایثارگران به بنیاد شهید و اختصاص اعتبارات مالی کافی و شفاف به این طرح، آلام جامعه ایثارگری کاهش یابد.

حجت الاسلام نوروزی در پایان تاکید کرد: کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی پس از پایان بررسی تبصره های درآمدی به بخش هزینه ای بودجه سال ۹۸ ورود خواهد کرد و امیدواریم در آنجا اعتبارات مناسبی به وضعیت درمان و بهداشت ایثارگران اختصاص یابد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *