قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه / آخرین اخبار / خدمت به جامعه ایثارگری وظیفه اصلی دولت و مجلس است

خدمت به جامعه ایثارگری وظیفه اصلی دولت و مجلس است

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، تصویب قوانین و ارائه خدمات مورد نیاز جامعه ایثارگری را وظیفه اصلی دولت و مجلس دانست.

کهف شاهد: عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، تصویب قوانین و ارائه خدمات مورد نیاز جامعه ایثارگری را وظیفه اصلی دولت و مجلس دانست.

همایون یوسفی نماینده ایثارگر مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مصوبه مجلس در خصوص واگذاری و تمرکز بیمه مکمل ایثارگران به بنیاد شهید اظهار داشت: خدمت به جامعه ایثارگری جزء وظایف مجلس و دولت است و باید بدون منت باشد هر چند که نمایندگان ملت به این امر اهتمام ویژه ای دارند.

عضو فراکسیون ایثارگران مجلس دهم یادآور شد: خوشبختانه با هماهنگی دولت، مجلس شورای اسلامی، پیگیری و تلاش نمایندگان ملت، اخیرا شاهد تصویب طرح اصلاح ماده ۱۳ قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران بودیم تا بر مبنای آن خدمات بهداشتی و درمانی(شامل بیمه مکمل) در بنیاد شهید متمرکز و به جامعه ایثارگری ارائه شود.

عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان در ادامه سخنان خود با اشاره به نقش و وظایف دولت در تامین اعتبارات مورد نیاز بیمه مکمل ایثارگران متذکر شد: در جریان اصلاح قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران دولت متعهد شده است که اعتبارات مورد نیاز بیمه تکمیلی ایثارگران را در ردیف بودجه سال ۹۸ تامین کند.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس و کمیسیون های ذیربط به جامعه ایثارگری اهتمام ویژه ای دارد تاکید کرد: امیدوارم از سال اینده با تمرکز موضوع درمان و بهداشت ایثارگران در بنیاد شهید، اعتبارات و نظارت بیشتری صورت گیرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *