قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه / آخرین اخبار / حساب متمرکز دولتی برای بیمه مکمل ایثارگران در بنیاد شهید ایجاد می شود

حساب متمرکز دولتی برای بیمه مکمل ایثارگران در بنیاد شهید ایجاد می شود

نائب رییس فراکسیون ایثارگران مجلس دهم تمرکز اعتبارات دولتی و اجازه هزینه کرد توسط بنیاد شهید را مهمترین دستاورد مصوبه اصلاح بیمه مکمل در خانه ملت دانست.

کهف شاهد: نائب رییس فراکسیون ایثارگران مجلس دهم تمرکز اعتبارات دولتی و اجازه هزینه کرد توسط بنیاد شهید را مهمترین دستاورد مصوبه اصلاح بیمه مکمل در خانه ملت دانست.

 حجت الاسلام سید جواد حسینی کیا نماینده ایثارگر مردم سنقر و کلیائی در مجلس شورای اسلامی در حاشیه نشست کمیسیون تلفیق مجلس خاطر نشان کرد: در نشست اخیر که با دکتر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه داشتیم از نکاتی که به عنوان مطالبه اصلی جامعه ایثارگری مطرح شد، اصلاح بیمه تکمیلی ایثارگران و تمرکز آن در بنیاد شهید بود.

عضو کمیسیون قضائی مجلس ادامه داد: در این نشست مقرر شد ردیف های اعتباری در لایحه بودجه سال ۹۸ گنجانده و بر مبنای آن به هر میزان که دستگاه های دولتی، ایثارگران شاغل و بازنشسته دارند مبالغی از آنها کسر و در یک حساب متمرکز واریز و در اختیار بنیاد شهید قرار گرفته شود.

عضو کمیسیون ایثارگران مجلس متذکر شد مدیریت بنیاد شهید نیز مکلف شده است که این موضوع را مدیریت کند تا خدای ناکرده ایثارگران عزیز در آینده دچار مشکلات نشده و بین دستگاه های دولتی سرگردان نشوند.

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه در پایان سخنان خود تصریح کرد: در نشست اخیر مجلس و آقای نوبخت مقرر شد دولت و بنیاد شهید موضوع بیمه تکمیلی ایثارگران را در سال آینده مدیریت کرده و با اتخاذ تدابیری آن را جزء اولویت های اول برای تخصیص منابع مالی مورد نیاز در سال آینده قرار دهند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *