قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه / آخرین اخبار / اعلام زمان‌بندی پرداخت سود مجمع سال ۱۳۹۷ موسسه اندوخته شاهد

اعلام زمان‌بندی پرداخت سود مجمع سال ۱۳۹۷ موسسه اندوخته شاهد

به گزارش روابط عمومی شرکت ذخیره شاهد، جدول زمان‌بندی ثبت نام و پرداخت سود مجمع عمومی سال ۱۳۹۷ توسط موسسه اندوخته شاهد ابلاغ شد.

کهف شاهد: بر اساس این جدول، اعضای محترم موسسه اندوخته شاهد می توانند در بازه های زمانی مشخص شده و با مراجعه به سایت شرکت ذخیره شاهد (بخش پرتال اعضا)، قسمت درخواست ها نسبت به ثبت درخواست سود خود اقدام نمایند.

همان‌گونه که قبلا نیز اعلام شد، سود تقسیم شده به ازای هر واحد سهمی که هریک از اعضای محترم در تاریخ ۹۷/۰۷/۲۹داشته‌اند، معادل مبلغ ۱۰۰ ریال است که اعضای محترم می‌توانند از طریق سایت شرکت ذخیره شاهد (بخش پرتال اعضا)، از میزان مجموع مطالبات خود باخبر شوند.

شایان ذکر است اعضایی که پرونده آنان به هر دلیلی مسدود می باشد و وراث محترم اعضایی که فوت نموده‌اند، قیم اعضایی که به سن قانونی نرسیده‌اند و یا به هردلیل حق تصرف در اموال آنان به قیم سپرده شده ، اعضای محترمی که شماره حساب بانکی آنان دارای اشکال می‌باشد و یا فاقد شماره حساب می باشند و اعضایی که کد ملی آنان در سیستم جامع این شرکت ثبت نشده می‌بایست با در دست داشتن مدراک هویتی جهت رفع مشکل خود به رابطین و نمایندگان شرکت ذخیره شاهد مستقر در دفاترادارات یا ادارات کل بنیاد شهید محل سکونت خود مراجعه نمایند.

از آنجا که دسترسی اعضا به ثبت درخواست بر اساس جدول فراهم خواهد شد، هر کدام از گروه ها با توجه به تعداد سهم در زمان مجمع و تاریخ های اعلام شده نسبت به ثبت درخواست سود خود اقدام نمایند .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *