قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه / آخرین اخبار / صراحت قانون بر اجرای بیمه مکمل ایثارگران

صراحت قانون بر اجرای بیمه مکمل ایثارگران

عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی بر صراحت قانون در مورد بیمه مکمل ایثارگران و جانبازان و لزوم اجرای آن تاکید کرد.

کهف شاهد:عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با انتقاد از تدوین لایحه بودجه سال آینده خاطرنشان کرد: گویا سازمان برنامه نقشی در تنظیم این لایحه نداشته و تیمی سیاسی در حال تدوین لایحه بودجه است.

نصرالله پژمانفر نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی نیز با انتقاد از قطع بیمه تکمیلی ایثارگران متذکر شد: موضوع بیمه تکمیلی و تامین دارو برای ایثارگران تاکنون هزینه های زیادی را به دنبال داشته است و امروز با قطع بیمه تکمیلی این افراد، نه مراکز اداری ایثارگران پاسخگو هستند و نه بنیاد شهید.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود تاکید کرد: متاسفانه در دولت دوازدهم نسبت به ایثارگران کوتاهی شده است و ما جز خجالت در برابر جامعه ایثارگری چیزی برای گفتن نداریم.

وی یادآور شد: در تنظیم بودجه سال آینده گویا سازمان برنامه و بودجه نقشی ندارد و تیمی سیاسی در حال تدوین بودجه سال آینده است، به طوری که اخباری درباره لایحه بودجه به ما رسیده که نگرانی های زیادی در خصوص بودجه مراکز فرهنگی و دینی ایجاد کرده است و وضعیت اعتباری این حوزه قطعاً با چالش مواجه خواهد شد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خانه ملت تاکید کرد: راه برون رفت از مشکلات امروز کشور تقویت حوزه فرهنگ است و نه تضعیف آن؛ لذا دولت در لایحه بودجه باید به این مسئله توجه جدی داشته باشد.

عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی بر صراحت قانون در مورد بیمه مکمل ایثارگران و جانبازان و لزوم اجرای آن تاکید کرد.

 علیرضا رحیمی، نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوالی در خصوص بیمه تکمیلی تاکید کرد: دولت باید در خصوص بیمه جانبازان و ایثارگران توجه لازم را داشته باشد، چرا که هم قانون بر آن صراحت دارد و هم اینکه باید این قانون اجرایی شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس دهم خاطر نشان کرد: در مجلس هم نظارت کافی بر اجرای قانون وجود دارد و در مواردی که احیانا دولت به گونه ای موضوعی را می خواهد پبش بینی و اجرایی کند باید آن را قبلا اعلام کند تا خدای ناکرده موجب خسارت و صدمات جسمی و روحی به جانبازان و عزیزان ایثارگر نشود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *