قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه / آخرین اخبار / عبور از مشکلات با استفاده ظرفیت نخبگان ایثارگر ممکن است

عبور از مشکلات با استفاده ظرفیت نخبگان ایثارگر ممکن است

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد تأکید کرد: امروز برای گذر از شرایط و مشکلات و رسیدن به نقطه مطلوب راهی جز استفاده از نخبگان ایثارگر وجود ندارد.

کهف شاهد: حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن کاویانی راد با حضور در نشست نخبگان استان قم در مشهد مقدس با بیان اینکه امروز برای گذر از شرایط و مشکلات و رسیدن به نقطه مطلوب راهی جز استفاده از نخبگان ایثارگر نیست، افزود: نخبگان جامعه ایثارگری نیز باید مشارکت لازم را داشته باشد و با بسترهایی که فراهم شده است این اتفاق به‌زودی محقق خواهد شد و اساساً مجموعه دانش‌پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر نیز در همین راستا ایجاد شده است.
وی تأکید کرد: نخبگان شاهد و ایثارگر علاوه بر تولید علم و دانش از دلسوزان نظام اسلامی محسوب می‌شوند و حمایت و تشویق آن‌ها از اهمیت به سزایی برخوردار است.
معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد با تأکید بر اهمیت پاسخگویی گفت: در برابر مسائل باید پاسخ مناسب را داشته باشیم زیرا پاسخ صحیح، قانع کننده است و موجبات شفافیت، مشارکت و همدلی جامعه ایثارگری را فراهم می‌کند.
گفتنی است حوزه نخبگان بنیاد استان قم دارای ۴۴۲ نخبه است که متشکل از ۱۱۳ نفر از همسران و فرزندان شاهد، ۲۹۹ جانبازان و خانواده ایشان و همچنین ۳۱ آزاده و خانواده آن‌ها است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *