قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه / آخرین اخبار / ایمان و غیرت عامل ایستادگی همسران شهدا و جانبازان در برابر مشکلات است

ایمان و غیرت عامل ایستادگی همسران شهدا و جانبازان در برابر مشکلات است

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: اگر ایمان و اعتقاد و همچنین امید و باور به ارزش ها نبود شاید تحمل سختی ها برای همسران شهدا و جانبازان بسیار سخت بود اما ایمان و شجاعت و غیرتی در زنان ایران اسلامی وجود دارد که تحمل این دشواری ها را سهل می کند.

کهف شاهد: حجت الاسلام محمدحسن کاویانی راد در مراسم جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در اردوی نشاط و سلامت و با حضور همسران شهدا و جانبازان ۷۰ درصد در مجتمع ایثار کردان برگزار شد، گفت: همسران شهدا با مجموعه ای از دشواری‌ها و مشکلات در زندگی مواجه می شوند که هیچ کس دیگر نمی تواند تصور کند اما همسر شهید با عشق و ایثار این مشکلات را تحمل می کند.
وی ادامه داد: همسر شهیدی را تصور کنید که در جوانی یار و همراهش را در جبهه های جنگ از دست داده است؛ قطعاً هیچ کس نمی تواند بفهمد و درک کند در روزهای تنهایی، چه سختی هایی کشیده است و خیلی از کسانی که سختی های همسران شهدا را هم می بینند درک درستی از این فداکاری ندارند زیرا نمی دانند آنها با چه زحمتی باید بار زندگی و تربیت فرزندان را به دوش بکشند.
معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد به صبر و استقامت همسران جانبازان اشاره کرد و اظهار داشت: مشقت ها و دشواری های همسران جانبازان به ویژه جانبازان ۷۰ درصد غیر قابل توصیف است زیرا آنها یک عمر باید از همسر جانبازشان پرستاری و مراقبت کنند؛ انسان های عادی درک صحیح و درستی از همسران جانبازان ۷۰ درصد و همچنین ۴۰ هزار همسر جانباز اعصاب و روان ندارند زیرا هیچ گاه در موقعیت آنها قرار نگرفتند.
وی از پایمردی و ایستادگی همسران شهدا و جانبازان گفت و آن را قابل مقایسه با هیچ چیز در این عالم ندانست و عنوان کرد: اگر ایمان و اعتقاد و همچنین امید و باور به ارزش ها نبود شاید تحمل این سختی ها بسیار سخت تر بود اما ایمان و شجاعت و غیرتی در زنان ایران اسلامی وجود دارد که تحمل این دشواری ها را سهل می کند و البته غیرت و فداکاری زنان ایرانی را نمی توان در جای دیگری یافت.
گفتنی است اردوی فرهنگی – آموزشی «نشاط و سلامت» ویژه همسران شهدا و جانبازان ۷۰ درصد از تاریخ ۱۱ الی ۱۴ آذرماه در کردان کرج در حال برگزاری است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *