قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه / آخرین اخبار / خانواده شهدا، جنایتکاران و حامیان آنها را مورد تعقیب قضایی بین المللی قرار می دهند

خانواده شهدا، جنایتکاران و حامیان آنها را مورد تعقیب قضایی بین المللی قرار می دهند

آیت الله محمود محمدی عراقی، رئیس هیئت امناء اتحادیه جهانی تقریب نهاد فرزندان شهداء: ایجاد ساختار منسجم و سازماندهی شده از فرزندان شهدا موجب هم افزایی و قدرت مضاعف و تقویت روحیه برای دستیابی به اهداف امت اسلامی می شود.

کهف شاهد: آیت الله محمود محمدی عراقی، رئیس هیئت امناء اتحادیه جهانی تقریب نهاد فرزندان شهداء: ایجاد ساختار منسجم و سازماندهی شده از فرزندان شهدا موجب هم افزایی و قدرت مضاعف و تقویت روحیه برای دستیابی به اهداف امت اسلامی می شود. بدین منظور نشست اتحادیه بین المللی فرزندان شهدا همزمان با کنفرانس وحدت اسلامی به منظور برنامه ریزی جهت تأثیرگذاری در حوزه های مختلف فرهنگی و اجتماعی و سیاسی در عرصه بین الملل وملی، برگزاری می شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: خانواده شهداء با تقدیم عزیزان خود ضمن اینکه یکبار و بعضا چندین بار ، نه درکلام بلکه در عمل ایمان به آرمان های اسلام راستین را نشان داده اند، هرگز کنار نخواهند نشست و استوارتر و مصمم تر در تعاملات ملی و جهانی حضور خواهند داشت و اجازه نمی دهند که خون شهداءشان پایمال گردد. بلکه به عنوان صاحبان دم ، بیش از دیگران پایبند به آرمان های امت اسلامی برای تحقق امت متحد و مقتدر اسلامی هستند و همچنان آنچه می توانند و دارند را برای تحقق آرمان های دینی و عزت و سربلندی اسلام و مسلمین، نثار می نمایند و در عرصه خواهند ماند.

رئیس هیئت امناء کانون همبستگی فرزندان شاهد در ادامه تصریح کرد: ایجاد تشکیلات و ساختار منظم و سازماندهی شده برای جهت دهی به این دغدغه ها و حرکت ها و جنبش ها ضروری است. لذا در قالب این اتحادیه تلاش می شود که خانواده شهداء با رویکردها و ملیت های مختلف دورهم جمع شوند و تصمیم گیری نمایند.

فرزند شهید محمدی عراقی در تشریح برنامه های اتحادیه بین المللی فرزندان شهداء، یکی از برنامه های این اتحادیه را خونخواهی از مباشران و مشارکت کنندگان در کشتار و ترورها نسبت به امت اسلامی دانست و اظهار داشت: با همکاری اتحادیه حقوقدانان جهان اسلام، موضوع شکایت و پیگیری قضایی جنایتکاران که مباشرا یا با حمایت از جنایتکاران باعث ریخته شدن خون مظلومان زیادی در امت اسلامی شده اند را بررسی خواهیم نمود و به منظور تأدیب جنایتکاران ، تسکین دل خانواده های شهداء و پیشگیری از اتفاقات مشابه، راهکارهای حقوقی و بین المللی آن را دنبال خواهیم نمود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *