قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه / آخرین اخبار / رسیدگی به وضعیت خانواده‌های در دستور کار اتحادیه فرزندان شهدا قرار گیرد

رسیدگی به وضعیت خانواده‌های در دستور کار اتحادیه فرزندان شهدا قرار گیرد

فرزند یکی از شهدای سوریه با بیان اینکه پس از چندین ماه اما همچنان وضعیت فرزندان شهیدان سوریه در شهرهای مختلف این کشور ناگوار است، گفت: خانواده های شهدا نباید هیچگاه در وضعیت بدی قرار گیرند و لزوم رسیدگی اولیه به آنان همواره احساس می شود.

کهف شاهد: سی و دومین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی فرزند شهید احمد شیخ یکی از شهدای فوعه و کفریا در سوریه در نشست اتحادیه فرزندان شهدا که در حاشیه این اجلاسیه برگزار شد به بیان سخنانی در خصوص اتحادیه فرزندان شهدا پرداخت و گفت: امروزه پس از اتفاقاتی که در سوریه و دیگر کشورها افتاد وجود چنین اتحادیه ای به خوبی احساس می شود و باید نهاد یا سازمانی در جهت احقاق حقوق خانواده های شهدا تشکیل شود.

وی با ابراز خرسندی از تشکیل این اتحادیه خاطرنشان کرد: من به عنوان یکی از فرزندان شهید در سوریه حاضر هستم تا تمامی توانم را در جهت یاری رساندن به خانواده های شهدا در هر کجای جهان اسلام به کار گیرم چرا که پیام شهدا کاملاً برای جهانیان روشن است.

وی با بیان اینکه پس از چندین ماه اما همچنان وضعیت فرزندان شهیدان سوریه در شهرهای مختلف این کشور ناگوار است، گفت: خانواده های شهدا نباید هیچگاه در وضعیت بدی قرار گیرند و لزوم رسیدگی اولیه به آنان همواره احساس می شود.

نشست فرزندان شهدا امروز در حاشیه کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی در هتل آزادی تهران برگزار شد و لاله افتخاری در این نشست بر ایجاد اتحادیه ای متشکل از افراد مختلف از کشورهای دیگر تاکید کرد.

▫️آنها در این نشست عنوان کردند که پیام شهدا همواره برای جهانیان روشن بوده و به فرموده قرآن کریم الهام بخش و روشنی بخش هر جوامعی هستند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *