قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه / آخرین اخبار / آثار شهدا میراث معنوی دفاع مقدس هستند

آثار شهدا میراث معنوی دفاع مقدس هستند

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: آثار شهدا میراث معنوی دفاع مقدس هستند و تلاش برای انتقال این میراث ارزشمند به آیندگان وظیفه همگانی است.

کهف شاهد: حجت الاسلام محمد حسن کاویانی راد در یادواره شهدای طلبه و روحانی استان یزد در حوزه علمیه مصلای یزد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و با اشاره به دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس، تصریح کرد: به برکت رهبری بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی، کشور هشت سال جنگ تحمیلی را پشت سر گذاشت و مردم حتی برای یک روز رنگ قحطی را ندیدند و این از معجزات دفاع مقدس است.
وی با تجلیل از صبر و استقامت خانواده‌های معظم شهدا گفت: خانواده شهدا با اهدای خون پاک جوانانشان استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی و مهم‌تر از همه کرامت انسانی را برای ایران اسلامی به ارمغان آوردند.
معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد با تأکید بر لزوم حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: حفظ این سرمایه‌های ارزشمند اکنون به عهده ما نهاده شده است و وظیفه‌ داریم در این مسیر مقدس از نهایت تلاش و توانمندی خود بهره گیریم و آثار شهدا میراث معنوی دفاع مقدس هستند و تلاش برای انتقال این میراث ارزشمند به آیندگان وظیفه همگانی است.
وی با اشاره به شهادت چهار هزار طلبه و روحانی در دوران پرافتخار دفاع مقدس گفت: دشمن سالیان سال است که برای ضربه به انقلاب اسلامی هزینه می‌کند و در همین مسیر نیز گوهرهای زیادی را از ابتدای پیروزی نهضت امام خمینی (ره) تاکنون از انقلاب اسلامی گرفته است.
حجت الاسلام کاویانی در ادامه با اشاره به فلسفه نهضت عاشورا اظهار کرد: برای آزادی و آزادگی باید هزینه پرداخت کرد و اگر پیام امام حسین (ع) در فطرت انسان ظهور و تجلی یابد قطعاً هیچ انسان آزاده‌ای حاضر نخواهد بود عزت خود را لکه‌دار کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *