قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه / آخرین اخبار / صلابت نظام جمهوری اسلامی به برکت خون شهدا به دست آمده است

صلابت نظام جمهوری اسلامی به برکت خون شهدا به دست آمده است

نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: اگر امروز رهبر معظم انقلاب با قدرت در حال هدایت کشور هستند و اگر رییس جمهوری کشورمان با صلابت در نیویورک در برابر آمریکا سخن می گوید، همه به دلیل قدرتی است که خون شهدا و جانبازان ایجاد کرده است.

کهف شاهد: حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی شهیدی در مراسم گرامی داشت هفته دفاع مقدس گفت: از دفتر دانش پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر تقدیر می‌کنیم که جمعی از نخبگان جامعه ایثارگری را در این نشست گرد هم آورد و وسیله‌ای برای دیدار ما با این عزیزان شد.
وی افزود: دیدار نخبگان ایثارگری انرژی زیادی در ما ایجاد می‌کند، زیرا می‌بینیم برخلاف تمام تبلیغات و تلاش‌ها این عزیزان در بسیاری از زمینه‌ها از سرآمدان و افراد پیشرو هستند. وجود حدود ۹ هزار نخبه، ۲ هزار و ۳۰۰ عضو هیئت علمی و ۱۶۰ هزار دانشجوی شاهد و ایثارگر نشان دهنده ظرفیت بسیار بالای علمی این جامعه است و مایه افتخار همه ماست.
نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه پیامبر اکرم حضرت محمد (ص) با آوردن اسلام انقلابی را ایجاد کردند افزود: ایشان معیارهای غلط زمان خود را تغییر دادند و در مسیر این کار با ۳ گروه روبرو شدند، گروه اول یارانی بودند که تا پای جان با ایشان همراهی کردند و به ایشان وفادار بودند. گروه دوم از همان ابتدا به دشمنی و مخالفت آشکار با ایشان پرداختند و دسته سوم افرادی بودند که به قصد سوء استفاده به ایشان نزدیک شدند اما با دشمنان ایشان نیز در ارتباط بودند و این گروه همان منافقین هستند.
معاون رییس جمهور تصریح کرد: تمام انقلاب‌ها با این ۳ گروه افراد روبرو بوده‌اند و انقلاب اسلامی ایران نیز از این قاعده مستثنی نبود و افرادی همراه آن بودند، افرادی علیه آن و منافقینی نیز به ظاهر کنار آن بودند اما قصد ضربه زدن به انقلاب را داشتند و گروه دوم و سوم همواره با یکدیگر همکاری کرده‌اند که یکی از نتایج آن ایجاد جنگ تحمیلی ۸ ساله علیه کشورمان بود و حادثه تروریستی اهواز نیز جدیدترین این اقدامات است.
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به عواملی که باعث پیروزی ملت ایران در دفاع مقدس شد گفت: ایمان و اعتقاد، رهبری و حضور پرشور خود مردم در تمام صحنه‌ها ۳ عامل اصلی پیروزی ما در دفاع مقدس و در تمام عرصه‌های دیگر بوده است.
حجت الاسلام والمسلمین شهیدی افزود: اگر امروز رهبر معظم انقلاب با قدرت در حال هدایت کشور هستند و اگر رییس جمهوری کشورمان با صلابت در نیویورک در برابر آمریکا سخن می‌گوید، همه به دلیل قدرتی است که خون شهدا و جانبازان برای ما ایجاد کرده است و هنرمندان ما نیز امروز وظیفه دارند تا فرهنگ مرتبط با این عزیزان را با ابزارهای مختلف هنری ترویج و به جوانان ارائه کنند.
وی تأکید کرد: اگر می‌خواهیم راه شهدا و ایثارگران ادامه پیدا کند باید فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه نهادینه شود و تشکل‌ها و نخبگان شاهد و ایثارگر می‌توانند کمک بزرگی را در این مسیر ارائه کنند تا ان‌شاءالله با کمک این فرهنگ، انقلابی که شهیدان به دست ما به امانت سپرده‌اند حفظ شود و به دست صاحب اصلی آن امام زمان (عج) رسانده شود.
اسلام کریمی مدیرکل دفتر دانش پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر نیز در این مراسم که در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار شد گفت: آوازه دلاوری‌های مردان و زنان این سرزمین در سراسر جهان پیچیده است و مردم کشورمان دل در گرو همین دلاوری‌ها دارند.
گفتنی است برگزاری کارگاه نقاشی، نمایشگاه عکس و نقاشی، اجرای موسیقی زنده و شعرخوانی و داستان خوانی توسط فرزندان شهدا و ایثارگران از دیگر بخش‌های این مراسم بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *