قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه / آخرین اخبار / مراسم آغاز سال تحصیلی مدارس شاهد برگزار شد

مراسم آغاز سال تحصیلی مدارس شاهد برگزار شد

مراسم آغاز سال تحصیلی مدارس شاهد صبح روز یکشنبه اول مهرماه در دبیرستان دخترانه شاهد میثاق با حضور معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد، مدیرکل بنیاد تهران بزرگ، مدیرکل آموزش و سایر مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد.

کهف شاهد: حجت‌الاسلام کاویانی راد معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد در این مراسم با اشاره به تقارن ماه محرم‌ و هفته دفاع مقدس با شروع سال تحصیلی تصریح کرد: قیام عاشورا و ایثار شهدا و جانبازان در دوران دفاع مقدس ارزش ذاتی دارند و برگزاری هر گرامیداشتی برای محرم و هفته دفاع مقدس در افزایش ارزش این دو مناسبت نشانگر آنست که قیام حسین(ع) هیچ‌گاه از یادها فراموش نخواهد شد و ایثارگران و رزمندگان نیز می دانند که جایگاه و اعتبار ایثار و شهادت هیچگاه از رونق نخواهد افتاد.
معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد خطاب به دانش آموزان یادآور شد: زمانی که انسان‌ها درگیر گرفتاری‌های زندگی می‌شوند در آرزوی روزهای مدرسه و این لحظات به‌یادماندنی می‌مانند، دوران یادگیرندگی با ارزش‌ترین روزهای زندگی و تحول بزرگ در زندگی همگان است.
وی ادامه داد: در این مسیر دانش آموزان به دلیل بخشی از نواقص نظام آموزشی، دشواری‌هایی را در کسب دانش در پیش دارند و از طرفی دشمنان با هجمه‌های فرهنگی به دنبال ایجاد تعارض در محتوای آموزشی هستند که بسیار آسیب‌زننده است و مسئولان فرهنگی باید این جریان را در برنامه‌ها و فعالیت‌ها مدنظر قرار دهند.
گفتنی است در این مراسم مدیر مدرسه و رییس آموزش‌وپرورش منطقه ۸ تهران به سخنرانی پرداختند و نادر نصیری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ، پیام حجت‌الاسلام‌والمسلمین شهیدی نماینده ولی‌فقیه، معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران به مناسبت آغاز سال تحصیلی و بازگشایی مدارس شاهد را قرائت کرد و در پایان زنگ مدرسه توسط حجت‌الاسلام کاویانی راد نواخته شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *