قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه / آخرین اخبار / انتصاب معاونان «تعاون و امور اجتماعی» و «حقوقی و امور مجلس» بنیاد شهید و امور ایثارگران

انتصاب معاونان «تعاون و امور اجتماعی» و «حقوقی و امور مجلس» بنیاد شهید و امور ایثارگران

معاونان «تعاون و امور اجتماعی» و «حقوقی و امور مجلس» بنیاد شهید و امور ایثارگران با حضور نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران معرفی شدند.

کهف شاهد: حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی شهیدی روز یکشنبه اول مهرماه در نشست شورای معاونین و مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه امام حسین (ع) در راه زنده نگه داشتن اسلام، قیام عاشورا را برپا کرد، گفت: عامل بقای عاشورا و فرهنگ عاشورایی نیز حضرت زینب (س) و اهل بیت امام حسین (ع) بودند که با تلاش‌های خود در آن فضای خفقان، راه امام حسین (ع) را زنده نگه داشتند و واقعیت عاشورا را به مردم عرضه کردند.
وی افزود: اسلام در طول ۱۴۰۰ سال گذشته همواره با دشمنی‌های بسیار زیادی روبرو بوده است و با وجود فداکاری‌های زیادی امروز به دست ما رسیده است و دشمنان، امروز نیز مانند همیشه مشغول فتنه علیه اسلام و انقلاب اسلامی هستند که آخرین نمونه آن را دیروز در سالروز شروع دفاع مقدس شاهد بودیم که طی آن حادثه وحشیانه تروریستی جمعی از هم‌وطنانمان به شهادت رسیدند و عده زیادی نیز مجروح شدند.
معاون رییس جمهور با اشاره به سفر خود به استان خوزستان گفت: این سفر به نمایندگی از رییس جمهوری محترم و هیئت دولت انجام می‌شود تا ضمن حضور در مراسم تشییع شهدای این حادثه، با خانواده‌های شهدا و مجروحان این حادثه تروریستی دیدار و گفت‌وگو کنیم.
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به ابلاغ قانون منع بکارگیری بازنشستگان گفت: با ابلاغ این قانون و همچنین با توجه به پایان دوران مأموریت یکی از معاونان بنیاد شهید و امور ایثارگران، امروز شاهد خداحافظی جمعی از مسئولین بنیاد و معارفه جایگزین این افراد هستیم که از زحمات تک‌تک این عزیزان کمال تشکر و قدردانی را داریم و برای همکاران جدیدمان در این پست‌ها نیز آرزوی توفیق می‌کنیم و امیدواریم با همراهی مناسب با نیروهای مجموعه خود گام‌های مناسبی در جهت حل مشکلات ایثارگران بردارند.
سعید عندلیبی معاون سابق حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در این نشست به بیان بخشی از فعالیت‌های صورت گرفته در این معاونت پرداخت و با توجه به اتمام دوران مأموریت سعید عندلیبی در بنیاد شهید و امور ایثارگران و جدایی او از این مجموعه، مهدی ایزدی به عنوان معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید و امور ایثارگران معرفی شد و محمود پاکدل نیز جایگزین وی در پست معاونت تعاون و امور اجتماعی بنیاد شد.
همچنین با توجه به ابلاغ قانون منع بکارگیری بازنشستگان و استعفای حسین تقی پور، حجت الله امانی به عنوان مدیرکل حوزه ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران معرفی شد.
همچنین محبوب شهبازی به عنوان مشاور عالی و دستیار ویژه رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران و ایرج عربی به عنوان مدیرعامل شرکت متُد معرفی شدند و عبدالله کریمی حارث آبادی مشاور رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در امور آزادگان نیز با توجه به قانون منع بکارگیری بازنشستگان خود از مجموعه بنیاد شهید و امور ایثارگران جدا شد.
گفتنی است، پیش از این نیز سید سهراب تاجگردون مدیرکل سابق امور بین‌الملل بنیاد شهید و امور ایثارگران به دلیل تصویب قانون منع بکارگیری بازنشستگان از سمت خود کناره‌گیری کرده بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *