قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه / آخرین اخبار / انعقاد تفاهم‌نامه برای تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان شاهد و ایثارگر

انعقاد تفاهم‌نامه برای تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان شاهد و ایثارگر

مدیرکل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران از امضای تفاهم‌نامه‌ای با مؤسسات علمی آموزشی برای تقویت بنیه علمی دانش آموزان شاهد و ایثارگر خبر داد.

کهف شاهد: محمدعلی فقیه در این رابطه گفت: در راستای خدمت‌رسانی و تقویت بنیه علمی دانش آموزان شاهد و ایثارگر، اداره کل آموزش بنیاد اقدام به انعقاد تفاهم‌نامه‌ای با ۲ موسسه علمی آموزشی «قلم چی» و «علوی» کرده است.
وی افزود: در این تفاهم‌نامه‌ها تمام دانش‌آموزان شاهد و ایثارگر شامل فرزندان و همسران شهدا، فرزندان و همسران آزادگان و جانبازان ۲۵ درصد و بالاتر، جانبازان و آزادگان، از کلاس دوم ابتدایی تا پایان دبیرستان می‌توانند با تخفیف ویژه از خدمات این مؤسسات آموزشی از جمله شرکت در آزمون‌های آزمایشی، کلاس تقویتی، کلاس آمادگی تیزهوشان و کلاس آمادگی برای کنکور و خرید کتاب‌های کمک‌آموزشی برخوردار شوند.
مدیرکل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران تأکید کرد: تعدادی از دانش آموزان ممتاز و معدل بالای طرح شاهد شامل فرزندان شهدا، جانبازان ۵۰ درصد و بالاتر و آزادگان نیز به‌صورت رایگان از خدمات این طرح برخوردار خواهند شد و در سال گذشته ۳۵۰۰ نفر از مشمولین از بورسیه این مؤسسات بهره‌مند شدند.
فقیه در پایان گفت: منسوبین شاهد و ایثارگر شامل خواهر و برادر شهدا، آزادگان، جانبازان ۵۰ درصد و بالاتر، نوادگان شهدا، فرزندان جانبازان ۲۴ درصد و پایین‌تر نیز از تخفیف در خدمات این مؤسسات برخوردار خواهند شد.
گفتنی است ایثارگران متقاضی استفاده از این امکان می‌توانند با ارائه کارت ایثارگری یا معرفی‌نامه معتبر از بنیاد شهید و امور ایثارگران به این موسسات از تخفیفات در نظر گرفته شده استفاده کنند.
شایان ذکر است در سال گذشته در مجموع بالغ بر ۱۸ هزار نفر از فرزندان شاهد و ایثارگر از خدمات این مؤسسات بهره‌مند شده‌اند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *