قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه / آخرین اخبار / تمدید فرصت ثبت شماره شبای ایثارگران در سامانه سهام عدالت

تمدید فرصت ثبت شماره شبای ایثارگران در سامانه سهام عدالت

مدیرکل تسهیلات رفاهی بنیاد شهید و امور ایثارگران با اعلام خبر تمدید مهلت ثبت شماره شبای بانکی ایثارگران در سایت سهام عدالت گفت: مهلت ثبت شماره شبای بانکی ایثارگران در این سامانه تا پایان مهرماه بوده و این مهلت به‌هیچ‌عنوان تمدید نخواهد شد.

کهف شاهد: محمود تبریزی با اعلام خبر تمدید مهلت ثبت شماره شبای بانکی ایثارگران در سایت سهام عدالت گفت: در سایت سهام عدالت مهلتی برای ثبت شماره شبای بانکی ایثارگران تعیین‌شده بود که این مهلت به پایان رسید و حدود صد هزار نفر از ایثارگران شماره شبای خود را ثبت نکرده بودند که امکان حذف شدن آن‌ها از سامانه سهام عدالت وجود داشت.
وی ادامه داد: با توجه به امکان عدم دسترسی تعدادی از ایثارگران به سود سهام عدالت تعلق گرفته با درخواست بنیاد این فرصت تمدید شد و آخرین مهلت توسط کانال‌های اطلاع رسانی بنیاد و همچنین پیامک به اطلاع ایثارگران خواهد رسید.
مدیرکل تسهیلات رفاهی بنیاد در پایان خاطرنشان کرد: تمامی ایثارگران از خانواده‌های شهدا و جانبازان ۵ درصد به بالا مشمول طرح سهام عدالت هستند و مهلت ثبت شماره شبای بانکی ایثارگران در سامانه سهام عدالت تا پایان مهرماه بوده و این مهلت به‌هیچ‌عنوان تمدید نخواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *