قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه / آخرین اخبار / افزایش میزان رضایت ایثارگران از خدمات درمانی از اهداف بنیاد است

افزایش میزان رضایت ایثارگران از خدمات درمانی از اهداف بنیاد است

معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: سطح رضایت ایثارگران در مورد خدمات بستری ۸۶ درصد، برای خدمات پزشکی، ویزیت و دارو ۷۲ درصد و سایر خدمات سرپایی ۷۹ درصد است که البته باید تلاش کنیم که این میزان را افزایش دهیم.

کهف شاهد: عبدالرضا عباسپور در نشست شورای اداری بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران با بیان اینکه طبق اساسنامه وظیفه اصلی بنیاد خدمات رسانی به ایثارگران و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است، اظهار داشت: عمل کردن به تعهدات قانونی و خدمات رسانی مناسب به خانواده شهدا و ایثارگران در حوزه بهداشت و درمان با جدیت پیگیری می‌شود.
وی افزود: اشتغال و درمان اولویت اصلی سال جاری بنیاد شهید و امور ایثارگران است. برای ارائه خدمات درمانی از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های داخلی استفاده می‌کنیم و در حال حاضر ۸۵ درصد خدمات درمانی بنیاد شامل درمان غیر مستقیم و استفاده از بیمه های همگانی و تکمیلی است. همچنین سالانه ۴۰۰ هزار نفر از ایثارگران بستری می‌شوند و از خدمات بیمارستانی استفاده می‌کنند.
معاون بهداشت و درمان بنیاد با اشاره به بررسی خدمات توسط سیستم‌های نظارتی گفت: بر اساس نظرسنجی های انجام شده درباره خدماتی که به ایثارگران ارائه می‌شود رضایت ایثارگران از خدمات درمانی بنیاد بین ۸۱ تا ۸۲ درصد است.
وی اضافه کرد: سطح رضایت ایثارگران در مورد خدمات بستری ۸۶ درصد، برای خدمات پزشکی، ویزیت و دارو ۷۲ درصد و سایر خدمات سرپایی ۷۹ درصد است که البته باید تلاش کنیم که این میزان را افزایش دهیم.
عباسپور با بیان اینکه در حال حاضر یک میلیون و ۷۰۰ هزار نفر از ایثارگران تحت پوشش بیمه تکمیلی هستند، افزود: آمار درگذشت ایثارگران حدود ۱۰ درصد کمتر از نرخ متوسط جامعه است که نشان دهنده اقدامات مناسب پزشکی برای ایثارگران سالمند است.
گفتنی است معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران در بخش دیگری از سفر خود به شهرستان های استان تهران، در گلزار مطهر شهدای شهر ری حضور یافت و به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *