قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه / آخرین اخبار / توسعه خدمات الکترونیکی باعث افزایش رضایت ایثارگران می‌شود

توسعه خدمات الکترونیکی باعث افزایش رضایت ایثارگران می‌شود

نماینده ولی‌فقیه، معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: برای خدمات‌رسانی مناسب به ایثارگران باید به سمت الکترونیکی کردن تمام فعالیت‌های خدماتی بنیاد، اصلاح نظام اداری و تشکیل میز خدمت غیرحضوری پیش برویم و معاونت‌ها باید برنامه‌ریزی مناسبی برای این موضوع داشته باشند تا رسالت‌های اصلی بنیاد به بهترین شکل انجام شود و شاهد افزایش رضایت ایثارگران از این خدمات باشیم.

کهف شاهد: آیین تجلیل از کارکنان منتخب جشنواره شهید رجایی و مراسم بزرگداشت سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر و گرامیداشت هفته دولت و روز کارمند، روز یکشنبه ۴ شهریورماه با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدعلی شهیدی نماینده ولی‌فقیه، معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار شد.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین شهیدی در این مراسم ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر و هفته دولت گفت: جشنواره شهید رجایی به مناسبت ایام شهادت دو عزیز بزرگوار شهیدان رجایی و باهنر که چهره‌های محبوب، فعال و ساده‌زیست انقلاب بودند برگزار می‌شود و در این جشنواره از خدمات کارکنان سازمان‌های مختلف قدردانی می‌شود، بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز سال‌هاست که این جشنواره را برگزار می‌کند و از عزیزانی که صادقانه و با جدیت کار و تلاش می‌کنند و در واقع راه شهیدان رجایی و باهنر را ادامه می‌دهند قدرانی می‌کند.
وی ادامه داد: در ۵ سال اخیر که توفیق خدمت‌گزاری به خانواده بزرگ ایثارگران را کسب کرده‌ام گام‌هایی در جهت بهبود فعالیت‌ها برداشته شده است که از نخستین اقدامات انجام‌شده در این مسیر تدوین برنامه کاربردی ۵ ساله‌ای برای فعالیت‌های بنیاد بود. بر اساس این برنامه در ۲ سال اول اقدامات کوتاه‌مدتی مانند پرداخت معوقات و بهبود خدمات رسانی درمانی به ایثارگران انجام شد، برای سال‌های بعد این برنامه نیز دو بازه میان‌مدت و بلندمدت تعریف شد تا تمام همکاران ما در بنیاد بتوانند بر اساس این برنامه به‌صورت منسجم برای ارتقاء کیفیت فعالیت‌ها کار کنند.
نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به بازخوردهای مناسب از فعالیت‌های صورت گرفته در بنیاد گفت: خوشبختانه قضاوت‌های بیرونی صورت گرفته در مورد بنیاد نشان‌دهنده موفق بودن عملکرد مجموعه است که کسب رتبه برتر در دو سال متوالی در جشنواره شهید رجایی توسط بنیاد نشان دهنده این موضوع است و این دستاوردها نتیجه زحمات تک‌تک همکاران ما در بنیاد است که لازم می‌دانیم از تمام این عزیزان تقدیر و تشکر کنیم.
معاون رییس جمهور با اشاره به مشکلات اقتصادی موجود در کشور گفت: امروز در شرایط حساسی قرار داریم که به‌واسطه تحریم‌ها و توطئه‌های دشمنان ایجاد شده است و هدف آن به وجود آمدن جو ناامیدی در بین مردم نسبت به انقلاب اسلامی است، اما مردم ما بر اساس همان مسیری که شهدا و ایثارگران در سال‌های گذشته طی کرده‌اند، مقاومت و فداکاری را در پیش‌گرفته‌اند و این مسیر در نهایت منجر به شکست دشمنان خواهد شد.
حجت الاسلام والمسلمین شهیدی افزود: در شرایط کنونی کشور باید بیش از هر زمانی با الگوگیری از صبر و استقامت خانواده معزز شهدا، جانبازان و آزادگان صبوری بیشتری به کار گیریم تا ناملایمات را پشت سر بگذاریم. تا زمانی که همه ما گوش‌به‌فرمان مقام معظم رهبری باشیم و در کنار هم برای پیشبرد اهداف انقلاب تلاش کنیم دشمنان به هیچ‌یک از اهداف خود نخواهند رسید و چنان‌که می‌بینیم همین امروز نیز اختلافاتی در بین دشمنان ما به وجود آمده است.
وی با بیان این‌که تلاش‌های ایثارگران تا امروز کشور ما را بیمه کرده است، ادامه داد: ما در بنیاد شهید و امور ایثارگران از خدمات‌رسانی به این عزیزان به خود می‌بالیم و تلاش می‌کنیم خادمان خوبی برای آن‌ها باشیم، زیرا استقلال و عزت خود را مدیون فداکاری‌های آن‌ها می‌دانیم.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین شهیدی با تاکید بر این‌که امروز کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران با انگیزه دینی و رعایت اخلاق کامل اسلامی در مسیر خدمت‌گزاری به ایثارگران زحمت می‌کشند، افزود: امروز متوسط سن خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران افزایش یافته است و همکاران عزیزمان در بنیاد باید در مواجهه با این عزیزان با صبر و شکیبایی بیشتری نسبت به رفع مشکلات آنان اقدام کنند و هیچ‌گونه بداخلاقی و رفتارهای نامناسبی با ایثارگران در مجموعه بنیاد شهید و امور ایثارگران نادیده گرفته نمی‌شود.
وی در ادامه به ارائه توصیه‌هایی خطاب به مسئولان و کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: صرفه‌جویی در منابع و فعالیت‌ها باید همواره در دستور کار همه ما در مجموعه بنیاد باشد، همچنین در حال حاضر در بنیاد با بازنشستگی جمع زیادی از همکارانمان روبرو هستیم و برای پر کردن جای خالی این عزیزان باید جانشین پروری به‌صورت بسیار جدی انجام شود.
نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران ادامه داد: در چند سال گذشته تعداد کارکنان بنیاد از ۱۳ هزار نفر به ۹ هزار نفر کاهش پیداکرده است و برای خدمات‌رسانی مناسب باید به سمت الکترونیکی کردن تمام فعالیت‌های خدماتی بنیاد، اصلاح نظام اداری و تشکیل میز خدمت غیرحضوری پیش برویم و همه معاونت‌ها باید برنامه‌ریزی مناسبی برای این موضوع داشته باشند تا دو رسالت اصلی خدمات معیشتی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به بهترین شکل انجام شود تا شاهد افزایش رضایت ایثارگران از این خدمات باشیم.
همچنین سید منصور میرمرادی معاون توسعه مدیریت بنیاد نیز در این مراسم ضمن قدردانی از زحمات تمام کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: همکاران ما در بنیاد همواره تلاش می‌کنند تا خدمت‌گزاران خوبی برای نظام و ایثارگران باشند امروز نیز از جمعی از همکارانمان به نیابت از تمام همکاران بنیاد تقدیر می‌کنیم.
گفتنی است در پایان این مراسم از برگزیدگان جشنواره شهید رجایی در بخش‌های مختلف تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *