قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه / آخرین اخبار / گردهمایی ۱۱۰ هنرمند نخبه شاهد و ایثارگر در مشهد مقدس

گردهمایی ۱۱۰ هنرمند نخبه شاهد و ایثارگر در مشهد مقدس

مدیرکل دفتر دانش‌پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر از گردهمایی ۱۱۰ نفر از هنرمندان نخبه شاهد و ایثارگر از سراسر کشور از تاریخ سه‌شنبه ۳۰ مرداد الی جمعه ۲ شهریورماه ۱۳۹۷ در جوار بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) خبر داد.

کهف شاهد: اسلام کریمی با اعلام خبر گردهمایی ۱۱۰ نفر از هنرمندان نخبه شاهد و ایثارگر از سراسر کشور در جوار بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) گفت: این گردهمایی باهدف همفکری و همکاری انجمن‌های تخصصی نخبگان در رشته‌های خوشنویسی، نقاشی و کاریکاتور، گرافیک، نگارگری، عکاسی، هنرهای دستی، ادبی، سینما، تئاتر، تلویزیون و موسیقی و احیا کردن این فعالیت‌های هنری نخبگان تشکیل می‌شود.
وی با اشاره به اینکه برخی از انجمن‌ها به‌صورت محدودتر در اوایل دهه هشتاد وجود داشته ولی اکنون تعطیل‌شده‌اند تصریح کرد: این نشست به دعوت دفتر دانش‌پژوهان وتشکل های شاهد و ایثارگر و به‌منظور حمایت از نخبگان هنری و ادبی سراسر کشور برگزار می‌شود و سرآغاز فعالیت‌های مختلف این حوزه خواهد بود و ساماندهی نوین انجمن‌ها با طرحی متفاوت را در این گردهمایی دنبال خواهیم کرد.
کریمی افزود: قطعاً کشور امروز بیش‌ازپیش نیاز به هنرمند متعهد دارد و هنرمندان برجسته و نخبه ایثارگر که دارای ظرفیت و پتانسیل بالایی هستند باید با تشکیل انجمن در بدنه فرهنگی کشور نقش‌آفرین باشند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *