قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه / آخرین اخبار / پیام تبریک حجت الاسلام و المسلمین شهیدی به تشکل‌های شاهد و ایثارگر به مناسبت روز تشکل‌ها

پیام تبریک حجت الاسلام و المسلمین شهیدی به تشکل‌های شاهد و ایثارگر به مناسبت روز تشکل‌ها

نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور و‌رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی به مناسبت ۲۲ مرداد روز تشکل ها و مشارکت‌های اجتماعی این روز را به دبیران و اعضای تشکل های شاهد و ایثارگر تبریک گفت.

 

کهف شاهد: متن پیام حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی شهیدی به شرح زیر است :
در تاریخ درخشان چهل ساله انقلاب اسلامی حضور مردم به عنوان رکن اصلی و تاثیرگذار در صحنه های اجتماعی و سرنوشت ساز همواره از اهمیت خاص خود برخوردار بوده است. وفاق ملی و همراهی گروه های مختلف اجتماعی در فراز و نشیب های انقلاب در بدو پیروزی، دوران دفاع مقدس، دوران سازندگی و سپس در مواجهه با بحران ها و توطئه های دشمنان انقلاب اسلامی بر هیچکس پوشیده نیست.
در این بین، ایثارگری و حس شهادت طلبی فرزندان این آب و خاک که با تمسک به کلام حق و تاسی از آرمان های والای امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و حضور مداوم و سرنوشت ساز مردم موجبات پیروزی و ثبات نظام جمهوری اسلامی را در دشوارترین عرصه ها فراهم آورده است؛ لذا باید ضمن الگو پذیری از این عزیزان، همواره آنها را در کانون توجه شایسته و بایسته خود قرار دهیم.
تشکل های شاهد و ایثارگر بنیاد شهید و امور ایثارگران به نمایندگی از جامعه ایثارگری ضمن یادآوری نمودن مسئولیت ها و جایگاه خطیر مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی به رسالت خود به خوبی عمل کرده و به عنوان بازوان پرتوان نظام نقش ولی نعمتان انقلاب را در حد توان ایفا می نمایند.
لذا ۲۲ مرداد ماه که به نام روز تشکل ها و مشارکت های اجتماعی نام گذاری شده را به شما دبیران و اعضای محترم تشکل های شاهد و ایثارگر تبریک عرض کرده و توفیق همه خادمان و دست اندرکاران انقلاب و نظام جمهوری اسلامی را از احدیت مسئلت دارم.
سید محمد علی شهیدی

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *