قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه / آخرین اخبار / سامانه اسناد شهدا به زودی رونمایی می‌شود

سامانه اسناد شهدا به زودی رونمایی می‌شود

معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد شهید و امور ایثارگران از رونمایی سامانه اسناد شهدا در آینده نزدیک خبر داد.

کهف شاهد: سید منصور میرمرادی در سفر به استان گلستان ضمن خرسندی از مجموعه فعالیت‌های انجام‌شده در بنیاد استان گلستان، اظهار داشت: در حوزه‌های مختلف اداری باید ریشه‌ای عمل کنیم و با توجه به ساختار قومیت‌ها و مذاهب مختلف در استان گلستان باید به نحوی عمل کرد که رضایتمندی ایثارگران را به همراه داشته و در نهایت به نشاط و ایجاد امید در خانواده بزرگ ایثارگران منجر شود.
وی ضمن ارائه گزارشی از وضعیت کارگروه‌های بنیاد افزود: بنیاد شهید و امور ایثارگران در مسیر بهبود فرایندهای اداری و اصلاح ساختارها، چابک سازی و توانمندسازی نیروی انسانی و برخورداری از فناوری‌های روز این پتانسیل را دارد که در صورت آمادگی سایر دستگاه‌ها همه خدمات خود را در بستر الکترونیکی ارائه کند.
معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد با بیان اینکه باید عقلانیت در محوریت فعالیت‌ها قرار گیرد گفت: با توجه به پیشرفت فنّاوری دیگر مجالی برای تفکرات گذشته نخواهد بود و استفاده از برخی ابزار سنتی باعث عقب‌افتادگی در ساختار اداری و حرکت روبه‌جلو می‌شود لذا در روش‌ها و اولویت‌های کاری باید تغییرات اساسی ایجاد کنیم تا بتوانیم موجبات رضایتمندی حداکثری جامعه ایثارگری را به دست بیاوریم.
وی افزود: تفاهم‌نامه‌ای با رییس سازمان فناوری اطلاعات ایران منعقد شده است و در ماه آتی سامانه اسناد شهدا رونمایی خواهد شد و با راه‌اندازی این سامانه عموم مردم می‌توانند از طریق اینترنت به اسناد، دل نوشته و آثار شهدا دسترسی داشته باشند.
میرمرادی با اشاره به اهمیت ایثار اجتماعی در مقطع کنونی گفت: هم اکنون ایثارگری یعنی دیگران را به خود ترجیح دادن، یعنی گذشتن از مرزهای خودبرتربینی و شهدایی فکر و عمل کردن که این انتظار در کارکنان بنیاد باید بیشتر دیده شود و ایثار اجتماعی در سطوح مختلف جامعه و به‌ویژه کارکنان بنیاد باید نهادینه شود.
در پایان این نشست معاونین و روسای شهرستان‌های تابعه استان گلستان نظرات و پیشنهادت خود را در راستای بهبود فرایندها و ساختار اداری حوزه کاری خود بیان کردند.
معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد همچنین در نشست شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان گلستان حضور یافت و حکم حجت الاسلام والمسلمین شهیدی دبیر شورای عالی فرهنگ ایثار و شهادت را به استاندار گلستان به عنوان رییس شورای فرهنگ ایثار و شهادت استان ابلاغ کرد.
سید منصور میرمرادی در این نشست جهاد را حرکتی به‌سوی کمال دانست و افزود: فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه باید نهادینه شود و همه باید عامل این فرهنگ باشیم. توسعه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یک کار فراگیر است و با تکیه‌بر این فرهنگ می‌توانیم در رفع آسیب‌های اجتماعی گام‌های مؤثری را برداریم.
وی خاطرنشان کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت موجب تبلور ایثار اجتماعی در جامعه شده و برای رفع بسیاری از آسیب‌ها باید تلاش شود که فرهنگ ایثار و شهادت روزبه‌روز در جامعه گسترش یابد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *