قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه / آخرین اخبار / ۲۱ نفر از داوطلبان شاهد و ایثارگر بدون احتساب سهمیه حائز رتبه‌های دو رقمی شدند

۲۱ نفر از داوطلبان شاهد و ایثارگر بدون احتساب سهمیه حائز رتبه‌های دو رقمی شدند

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: ۲۱ نفر از داوطلبان شاهد و ایثارگر بدون احتساب سهمیه حائز رتبه‌های زیر ۱۰۰ کشوری شدند.

کهف شاهد: حجت‌الاسلام کاویانی راد از موفقیت چشمگیر علمی فرزندان شاهد و ایثارگر در آزمون سراسری سال جاری خبر داد و با تقدیر از دست‌اندرکاران طرح شاهد گفت: اهتمام ویژه به امور آموزشی جامعه ایثارگری و توجه خاص به مشاوره و هدایت تحصیلی از برنامه‌های مهم بنیاد شهید و امور ایثارگران در سال گذشته و سال جاری بوده است.
وی با اشاره به موفقیت‌های روزافزون داوطلبان شاهد و ایثارگر افزود: کسب رتبه‌های برتر علمی ایثارگران بدون استفاده از سهمیه ایثارگران بیانگر تلاش، پشتکار علمی و همت فرزندان شاهد و ایثارگر است که همچون پدران خویش که جامه رزم به تن کرده و با ظلم، جهل، ستم و استکبار مبارزه کردند و با تأسی از اسلاف پاک خود و با مجاهدت مثال‌زدنی در راه کسب علم و دانش و فتح قله‌های علم و دانش از هیچ کوششی دریغ نورزیدند.
معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد در خصوص تعداد نفرات برتر آزمون سراسری ۹۷ از بین جامعه شاهد و ایثارگر گفت: ۲۱ نفر از فرزندان شاهد و ایثارگر در آزمون سراسری سال جاری بدون استفاده از سهمیه حائز رتبه دو رقمی کشوری شده‌اند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *