قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه / آخرین اخبار / هفتمین جلسه شورای هماهنگی و نظارت فرهنگ ایثار و شهادت برگزار شد

هفتمین جلسه شورای هماهنگی و نظارت فرهنگ ایثار و شهادت برگزار شد

هفتمین جلسه شورای هماهنگی و نظارت فرهنگ ایثار و شهادت به ریاست معاون رییس جمهور و دبیر شورای عالی ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت برگزار شد.

کهف شاهد: هفتمین جلسه شورای هماهنگی و نظارت فرهنگ ایثار و شهادت روز سه‌شنبه ۹ مردادماه به ریاست حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدعلی شهیدی نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور، رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران و دبیر شورای عالی ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت و با حضور اعضای این شورا در محل دبیرخانه شورای عالی ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت برگزار شد.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین شهیدی در این جلسه با تأکید بر اهمیت جایگاه شورای عالی ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت گفت: طبق رهنمودهای مقام معظم رهبری باید به گونه‌ای فعالیت کنیم که فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه نهادینه شود و این فرهنگ که همان فرهنگ عاشورا و امام حسین (ع) است، برای نسل‌های آینده به خوبی باقی بماند.
نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران ادامه داد: ایثار تنها منحصر به جبهه‌های جنگ نیست و امروز نیز در سطح جامعه به فرهنگ ایثارگری احتیاج داریم و ایثار اجتماعی می‌تواند بسیاری از مشکلات را کاهش دهد.
معاون رییس جمهور با بیان اینکه در زمینه کارهای اجرایی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیاز به مصوبات جدیدی داریم گفت: مصوبات پیشنهادی در این زمینه باید نهایی شوند تا جهت تصویب در جلسه آینده شورای عالی ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت ارائه شوند.
در این جلسه مصوبات پیشنهادی به بحث و تبادل نظر گذاشته شد و مقرر شد اعضا پس از بررسی بیشتر، نظرات خود را در خصوص اولویت‌بندی این مصوبات به دبیرخانه شورای عالی ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت اعلام کنند.
این جلسه با حضور حجت الاسلام سید احمد ابطحی مدیرکل دبیرخانه شورای عالی ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت و نمایندگانی از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، نهاد ریاست جمهوری (دفتر معاون اول رییس جمهور)، ستاد کل نیروهای مسلح، سازمان برنامه و بودجه، رسانه ملی، سازمان تبلیغات اسلامی، مرکز رسیدگی به امور مساجد و شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه برگزار شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *