قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه / آخرین اخبار / ارائه خدمات فرهنگی به ایثارگران از طریق سامانه‌های مجازی و الکترونیکی

ارائه خدمات فرهنگی به ایثارگران از طریق سامانه‌های مجازی و الکترونیکی

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: ارائه خدمات فرهنگی به ایثارگران از طریق سامانه‌های مجازی و الکترونیکی در دستور کار بنیاد قرار دارد.

کهف شاهد: حجت الاسلام محمدحسن کاویانی راد با حضور در غرفه بنیاد در بیست و چهارمین نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت جهانی (الکامپ)، گفت: بخش فرهنگی و آموزشی بنیاد باید متناسب با پیشرفت و تغییرات در حوزه فناوری اطلاعات و فضای مجازی، عملکرد خود را متناسب سازی کند و قطعاً تعامل دو سویه با مخاطبین و ارائه خدمات در حوزه الکترونیک اهمیت زیادی دارد.
وی افزود: سایت نوید شاهد، درگاه گسترده‌ای از مجموعه اسناد و نیازمندی‌های افراد در عرصه فضای مجازی است و اسناد، نمونه‌های انتشارات، تصاویر و وصایای شهدا در آن بارگذاری شده است، همچنین سایت قربانیان سلاح‌های شیمیایی بازنگری شده و در دسترس قرار گرفته که باید اطلاعات آن به روزرسانی شود، سایت قربانیان ترور نیز با توجه به تکلیف بنیاد برای احقاق حقوق این افراد در عرصه‌های داخلی و بین‌المللی فعال است و تلاش داریم توسعه بیشتری پیدا کند.
حجت الاسلام کاویانی راد از رونمایی از سامانه جامع مدیریت اسناد ایثارگران در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: مجموعه اسنادی که در اختیار بنیاد است در طول سالیان گذشته جمع آوری شده و این ذخیره ارزشمند فرهنگی باید در دسترس محققین و نویسندگان داخلی و بین‌المللی قرار گیرد.
وی همچنین از ارتباط معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد با مراکز آموزش عالی خبر داد و تصریح کرد: سامانه‌های مدیریت در عرصه آموزش فعال است و سعی کردیم ارتباطات خوبی با سازمان‌هایی مانند وزارت علوم، وزارت بهداشت و دانشگاه‌های مختلف در حوزه آموزش برقرار کنیم و سامانه سیرت در حوزه آموزش، ارتباط خوبی با قشر در حال تحصیل ایثارگر برقرار کرده است.
معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد از تلاش برای ایجاد معاونت فرهنگی مجازی خبر داد و اظهار داشت: با تشکیل این معاونت فرهنگی مجازی، ایثارگران می‌توانند نیازهای فرهنگی خود را از طریق این سامانه انجام دهند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *