قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه / آخرین اخبار / عزت و سربلندی حجاج ایرانی به برکت ایثار شهدا و جانبازان است

عزت و سربلندی حجاج ایرانی به برکت ایثار شهدا و جانبازان است

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت گفت: حج عزتمندانه و کرامت و سربلندی حجاج ایرانی به برکت ایثارگری شهدای عزیز و فداکاریهای جانبازان است.

کهف شاهد: حجت الاسلام والمسلمین قاضی عسگر در دیدار با اعضای کاروان ویژه حج جانبازان در هتل محل اقامت آنها در مدینه منوره ضمن تجلیل از فداکاری‌های شهدا و ایثارگران در طول هشت سال دفاع مقدس، گفت: اگر امروز حج عزتمندانه ای داریم به برکت ایثارگری شهدای عزیز و فداکاریهای شما عزیزان است، ما سر سفره‌ای نشسته‌ایم که شما آماده کرده‌اید و امروز این عزت و افتخاری که نصیب مردم ما شده است مرهون فداکاری‌های شما است.
وی با اشاره به شهدای مراسم حج افزود: فاجعه منا و به شهادت رسیدن حجاج مظلوم ایرانی در سال ۱۳۹۴ در مسجدالحرام و منا موجب افزایش دقت و حساسیت مسئولان امور حج شد و با اقدامات انجام شده اکثر حجاج ایرانی مراسم حج سال گذشته را با کرامت اعلام کردند و امسال هم همینطور است و خوشبختانه هرکجا ایرانی‌ها حضور دارند احساس سربلندی و عزت می‌کنند.
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در ادامه این مراسم از فداکاری و صبر جانبازان و خانواده آنها تقدیر و با درخواست اعضای کاروان مبنی بر افزایش یک شب اقامت در مدینه منوره جهت شرکت در مراسم پر فیض دعای کمیل موافقت کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *