قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه / آخرین اخبار / افزایش همکاری دانشگاه جامع علمی کاربردی و اداره کل آموزش بنیاد

افزایش همکاری دانشگاه جامع علمی کاربردی و اداره کل آموزش بنیاد

مدیرکل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران از افزایش زمینه های همکاری با دانشگاه جامع علمی کاربردی برای افزایش آموزش های مهارتی ایثارگران خبر داد.

 

کهف شاهد: محمد علی فقیه در این رابطه گفت: با عنایت به اهمیت و ضرورت آموزش های مهارتی برای خانواده های محترم شاهد و ایثارگر و توانمند سازی آنان جهت اشتغال، نخستین نشست کارگروه هدایت تحصیلی در دانشگاه جامع علمی کاربردی برگزار شد.
وی در ادامه اظهار داشت: دانشگاه جامع علمی کاربردی اعلام آمادگی کرده است تا تمام داوطلبان شاهد و ایثارگر متقاضی ادامه تحصیل در این دانشگاه را در رشته های برتر و مراکز آموزش علمی کاربردی سطح یک به صورت ظرفیت مازاد جذب و پذیرش کند.
مدیرکل آموزش افزود: دراین راستا مقرر شد دانشگاه علمی کاربردی اطلاعات لازم از رشته های برتر و مراکز سطح یک دارای آینده شغلی و مهارتی را در قالب لوح فشرده جهت اطلاع رسانی به داوطلبان شاهد و ایثارگر در اختیار اداره کل آموزش قرار دهد.
فقیه در پایان گفت: اعضاء کارگروه بر استمرار جلسات کارگروه هدایت تحصیلی، افزایش همکاری های دانشگاه جامع علمی کاربردی و اداره کل آموزش بنیاد در بخش مشاوره تحصیلی در مراکز استانها و شهرستانها تاکید کردند و همچنین مقرر شد که بنیاد شهید و امور ایثارگران زمینه حضور اساتید و کارشناسان مجرب دانشگاه را در جلسات توجیهی مشاوران هدایت تحصیلی بنیاد فراهم کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *