قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه / آخرین اخبار / نشست های مشترک نمایندگان و مسئولان بنیاد برگزار می شود

نشست های مشترک نمایندگان و مسئولان بنیاد برگزار می شود

عضو فراکسیون ایثارگران مجلس از برگزاری جلسات مشترک با مسئولان بنیاد شهید و وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی برای تامین دارو و جلوگیری از کمبود داروهای مورد نیاز ایثارگران در آینده خبر داد.

کهف شاهد: سهراب گیلانی” نماینده ایثارگر مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدامات آمریکا برای ایجاد فشارهای داخلی و بحران های اقتصادی در کشور خاطر نشان کرد:

با توجه به شرایط موجود، از هم اکنون دولتمردان باید پیش بینی های لازم را برای جلوگیری از کمبود داروهای مورد نیاز ایثارگران بعمل آورند و وزارت بهداشت و درمان و بنیاد شهید در راستای وظایف خود اقدامات لازم را انجام دهند تا مبادا این قشر فداکار جامعه آسیب ببیند.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس ادامه داد: امیدوارم با تدبیری که مسئولان ذیربط  به عمل خواهند آورد، از بروز مشکلات برای تامین داروهای ضروری ایثارگران در آینده جلوگیری شود.

گیلانی با بیان اینکه به عنوان یک نماینده ایثارگر در این زمینه تذکرات لازم را در صحن علنی مجلس به مسئولان داده ام گفت: این موضوع به فراکسیون ایثارگران اعلام شده و در این راستا در جلساتی که برگزار شده، موضوع دارو و درمان ایثارگران را مطرح کرده ایم تا بنیاد شهید در هر استان و شهرستان موضوع را به طور ویژه مورد رسیدگی قرا دهد.

نماینده ایثارگر مجلس خاطرنشان کرد: در این راستا بنیاد شهید موظف است در شرایط فعلی که قیمت ارز افزایش یافته است از وارد شدن آسیب ها به بخش دارو و درمان ایثارگران جلوگیری کند و پس از احصاء نیازهای دارویی، موضوع را به وزارت بهداشت اعلام کند.

گیلانی تاکید کرد: ما به عنوان نماینده مجلس شورای اسلامی، این آمادگی را داریم که با کمک فراکسیون ایثارگران موانع پیش روی افزایش قیمت ارز بر روی داروهای مورد نیاز جامعه بزرگ ایثار را برطرف کنیم.

نماینده ایثارگر مجلس دهم اظهار داشت: برای همه ایثارگران عزیز کشور آرزوی سلامتی دارم و عرض می کنم که فراکسیون ایثارگران که بنده عضو کوچکی از آن هستم این آمادگی را دارد که در صورت انعکاس مسائل و مشکلات آنها را پیگیری و حمایت های  قانونی لازم را بعمل آورد.

وی اضافه کرد: همه نمایندگان ایثارگر مجلس در این زمینه در کنار ایثارگران قرار دارند و در صورتی که نیاز به طرح و لایحه برای بررسی در کمیسیون های مجلس وجود داشته باشد این آمادگی را داریم که با بنیاد شهید و دولت تعامل لازم را داشته باشیم.

نماینده مردم استان خوزستان در خانه ملت تاکید کرد:

ایثارگران همانند سایر اقشار مردم، بخش مهم از جامعه را تشکیل می دهند و هنوز هم در دفاع از نظام، کشور و تمامیت آن موضوع ایثارگری ادامه دارد و قطع نشده است و حفظ و حراست از مرزها توسط ارتش، سپاه، نیروی انتظامی، بسیج و عشایر همچنان ادامه دارد.

گیلانی با اشاره به بحث دارو و درمان ایثارگران در شرایط فعلی متذکر شد: برخی از داروهای مورد نیازجانبازان، جزء داروهای خاص به شمار می رود و معمولا از خارج تامین می شود. همچنین نوع بستری هایی که برای آنها لازم است در این موردز نباید از نظر دور داشت.

نماینده مردم شوشتر و گتوند در بهارستان در ادامه سخنان خود خاطرنشان کرد: در خصوص بحث بهداشت و درمان جانبازان و خانواده های آنها، دولت باید توجه و عنایت بیشتری نسبت به این قشر تاثیرگذار جامعه داشته باشد.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی در زمینه اشتغال برای فرزندان ایثارگران یادآور شد: من به صورت واقعی از سهمیه ای که برای خانواده های ایثارگران در نظر گرفته شده است، تا کنون ندیده ام که آنها راضی باشند و در حوزه انتخابیه ام شوشتر و گتوند و خوزستان نیز همین وضعیت وجود دارد.

نماینده مردم خوزستان در خانه ملت تصریح کرد: بیشترین ایثارگری در استان خوزستان بوده است و امیدوارم مسئولان بنیاد شهید و سایر نهادهای دست اندرکار به قشر ایثارگر توجه جدی داشته باشند؛ اگر چه کم لطفی همچنان وجود دارد و در خوزستان به نسبت جاهای دیگر کشور بیشتر است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *