قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه / آخرین اخبار / رویکرد بنیاد ارائه خدمات الکترونیکی به ایثارگران است

رویکرد بنیاد ارائه خدمات الکترونیکی به ایثارگران است

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه رویکرد بنیاد ارائه خدمات الکترونیکی به ایثارگران است گفت: باید شرایطی فراهم شود که ایثارگران بدون مراجعه حضوری به بنیاد خدمات مورد نیاز را دریافت کنند.

کهف شاهد: مهدی ایزدی در نشست مشترک شورای اداری معاونت تعاون بنیاد شهید و امور ایثارگران و شورای معاونین بنیاد تهران بزرگ به اقدامات بنیاد در راستای الکترونیکی کردن ارائه خدمات اشاره کرد و افزود: باید شرایطی فراهم شود که ایثارگران خدمات را در منزل و بدون مراجعه حضوری به بنیاد دریافت کنند و تلاش‌های خوبی در این زمینه انجام شده است.
ایزدی به امکان درخواست صدور کارت جدید ایثارگری از طریق میز خدمت الکترونیکی ایثار اشاره کرد و افزود: تاکنون حدود ۳۰۰ هزار کارت شناسایی هوشمند ایثارگران در منزل ایثارگران تحویل شده است و کار بسیار مهم دیگری که در این ارتباط صورت گرفته ثبت اطلاعات افراد جویای کار در سامانه سجایا و راه‌اندازی سامانه برخط ایثارگران است که شرایط را برای رفع نیازهای شغلی ایثارگران تسهیل می‌کند.
معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد ارائه خدمات در میز خدمت را در راستای تکریم ایثارگران دانست و خاطرنشان کرد: رویکرد بنیاد ارائه خدمات الکترونیکی به ایثارگران است و بنیاد در رعایت حقوق شهروندی و تکریم ایثارگران در میز خدمت پیشگام بوده و اکنون با توجه به بخشنامه رییس جمهور در این باره میز خدمت در استان‌ها نیز در حال خدمات‌رسانی است و باید تقویت شود.
ایزدی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سقوط هواپیمای مسافربری ایرباس گفت: تروریست‌های خبیثی که امروز مدعی نجات ملت ایران شده‌اند کسانی هستند که دستانشان به خون ۱۷ هزار نفر از مردم بی‌گناه آلوده است و ملت ایران هیچ‌گاه جنایات آنان و تکه‌تکه کردن و به شهادت رساندن فرزندان خود را به وحشیانه‌ترین شکل ممکن از یاد نمی‌برند.
وی ادامه داد: به وجود آمدن داعش، ترور شخصیت‌ها، دانشمندان، محاصره اقتصادی و تحریم کالا و تکنولوژی نتوانسته است انقلاب اسلامی را از میان بردارد و خوشبختانه ایران اسلامی به رشد علمی باورنکردنی و به استقلال دست یافته است.
ایزدی در ادامه درباره اقدامات غیرانسانی رییس جمهور آمریکا گفت: جامعه بین‌المللی و دنیای مدرن در مقابل اقدامات وحشیانه این فرد انسان‌نما که سردمدار بزرگترین کشور دنیاست سکوت اختیار کرده و با توجه به تهدیدات فزاینده دشمن همه مسئولان باید آماده باشند.
در این نشست، حجت‌الله امانی مدیرکل اشتغال و کارآفرینی بنیاد، رضا ریاحی مدیرعامل صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران، خداکرم کولیوند مدیرکل مسکن و امور گلزارها، محمود تبریزی مدیرکل تسهیلات رفاهی، حجت الاسلام حسن هنرمند مدیرکل مددکاری و مشاوره، حجت الله فرهادی مدیرکل پذیرش و امور اداری ایثارگران، نادر نصیری مدیرکل بنیاد تهران و اعضای شورای معاونین این بنیاد حضور داشتند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *