قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه / آخرین اخبار / اجرای قانون جامع ایثارگران در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی

اجرای قانون جامع ایثارگران در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی

مدیرکل امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی گفت: ابلاغ اجرای قانون جامع ایثارگران به واحدهای دانشگاهی، برای کارکنان و اساتید بیانگر توجه و اهمیت دانشگاه آزاد اسلامی به جامعه ایثارگران است.

کهف شاهد: حسین نصیرزاده در جلسه ستاد شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل، با اشاره به فرمان حضرت امام خمینی(ره) در خصوص تأسیس بنیاد شهید، خاطرنشان کرد: طبق فرمایش امام راحل جامعه هدف باید از مدرسه تا دانشگاه باشد و اگر بخواهیم نهالی را برای نظام پرورش دهیم، باید از مدرسه شروع کنیم و پرورش یافته مکتب اسلامی در مدرسه وارد دانشگاه شود و خروجی دانشگاه باید افراد متدین و ولایی باشند.

وی با بیان اینکه بیش از ۲۴۰ هزار دانشجوی شاهد و ایثارگر در دانشگاه آزاد اسلامی مشغول تحصیل هستند، اظهار داشت: جامعه هدفی که از ایثارگران در دانشگاه آزاد اسلامی در کل کشور داریم، بی نظیر است و فرامین مقام معظم رهبری که رسیدگی به خانواده ایثارگران را مورد تاکید قرار دادند، چراغ راهنمای ماست.

دکتر نصیرزاده تأکید کرد: رویکرد دانشگاه آزاد اسلامی در اداره کل امور شاهد و ایثارگران به کلی تغییر یافته و ارتقای سطح علمی ایثارگران مورد توجه است.

مدیرکل امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: این دانشگاه در حوزه ساختاری و توجه به قوانین جلوتر از سایر دانشگاه ها عمل می کند و در ارائه خدمات به جامعه ایثارگران بی نظیر است. ابلاغ اجرای قانون جامع ایثارگران به واحدهای دانشگاهی برای کارکنان و اساتید، بیانگر توجه و اهمیت دانشگاه آزاد اسلامی به جامعه ایثارگران است.

وی ماموریت های اداره کل امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی را در قالب سه مأموریت دانشجویی، کارکنان و استادان عنوان کرد و گفت: پرورش دانشجوی علمی، نخبه پروری و نشر فرهنگ دفاع مقدس ماموریت حوزه دانشجویی اداره کل امور شاهد و ایثارگران است و سعی داریم دانشجویانی پرورش دهیم که پرچم‌دار دفاع مقدس باشند و به عرصه مدیریتی کشور ورود پیدا کنند.

نصیرزاده بر هموار کردن مسیر اسلامی شدن جامعه از سوی دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد و افزود: امروز ایران اسلامی به سربازان انقلابی (مثل سربازان مدافع حرم) نیازمند است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *