قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه / آخرین اخبار / رسیدگی ویژه به پرونده های تخلفات در بنیاد

رسیدگی ویژه به پرونده های تخلفات در بنیاد

رییس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس از تعیین تکلیف پرونده ۳۰ هزار برگی اختلاس در بنیاد شهید و بانک دی در اسرع وقت ممکن از سوی رییس قوه قضائیه خبر داد.

کهف شاهد: رییس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس از تعیین تکلیف پرونده ۳۰ هزار برگی اختلاس در بنیاد شهید و بانک دی در اسرع وقت ممکن از سوی رییس قوه قضائیه خبر داد.

 امیر خجسته نماینده ایثارگر مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با یادآوری تماس های اخیر خود با رییس و مسئولان قوه قضائیه در خصوص تعیین تکلیف پرونده اختلاس در بنیاد شهید و بانک دی تصریح کرد: پرونده بنیاد شهید و بانک دی که بیش از ۳۰ هزار صفحه دارد هم اکنون در شعبه ۷ دادگاه کارکنان دولت از سوی دادستانی در حال رسیدگی است و حجت الاسلام و المسلمین آملی رییس قوه قضائیه دستور ویژه ای برای رسیدگی به آن در اسرع وقت صادر نموده است.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در چند روز گذشته که پیگیر پرونده بنیاد شهید بودیم، آقای رحیمی معاون قوه نیز به مجلس شورای اسلامی فراخوانده و با آقای دولت آبادی نیز تماس گرفتیم و مقرر شد در اسرع وقت موضوع پرونده بنیاد شهید و بانک دی تعیین تکلیف شود.

وی اضافه کرد: بیش از ۳۶ پرونده مختص به بنیاد شهید وجود دارد که طی یک قلم از آنها  ۵ میلیارد تومان در ارتباط با اختلاس در بانک دی به ثبت رسیده  و به طور کلی در حدود ۳۰ هزار برگ تحویل قوه قضائیه شده است.

خجسته در مورد زمان مختومه شدن پرونده بنیاد شهید نیز گفت: در ارتباط با این پرونده تاکنون عده ای دستگیر و زندانی شده اند، هرچند که غارتگران بیت المال باید به سزای اعمال خود برسند اما متاسفانه برخی از متهمان در خارج از  زندان بسر می برند.

نماینده آزاده مردم همدان در مجلس دهم در مورد احتمال جابجایی ها در بنیاد شهید و امور ایثارگران تاکید کرد: بود و نبود بنیاد شهید دیگر فایده ای ندارد چرا که هیچ کاری را انجام نمی دهد و در حال حاضر ایثارگران در بدترین شرایط معیشتی، بهداشتی و درمانی و مسکن قرار دارند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *