قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه / آخرین اخبار / ارتقای توانمندی علمی داوطلبان شاهد و ایثارگر در سال‌های اخیر

ارتقای توانمندی علمی داوطلبان شاهد و ایثارگر در سال‌های اخیر

مدیرکل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران موفقیت‌های علمی فرزندان شاهد و ایثارگر در آزمون سراسری سال‌های اخیر را چشمگیر توصیف کرد.

کهف شاهد: محمدعلی فقیه با اشاره به برگزاری آزمون سراسری سال ۱۳۹۷ گفت: با افتخار اعلام می‌کنیم که تعداد داوطلبان شاهد و ایثارگر که بدون استفاده از سهمیه شاهد و ایثارگر موفق به کسب رتبه‌های زیر ۱۰۰ کشوری شده‌اند در سال‌های اخیر رو به افزایش بوده است.
وی افزود: در سال ۹۵ تعداد ایثارگرانی که رتبه‌های زیر ۱۰۰ کشوری را بدون استفاده از سهمیه کسب کردند ۹ نفر بود که در سال ۹۶ این تعداد به ۳۱ نفر افزایش یافت و امیدواریم در سال جاری نیز این روند رو به رشد حفظ شود.
فقیه شرایط تحصیلی دانشجویان شاهد و ایثارگر پس از ورود به دانشگاه را موفیت آمیز دانست و گفت: وجود ۳ هزار دانشجوی ممتاز شاهد و ایثارگر در مقطع دکترا نشان دهنده ادامه روند رو به رشد تحصیلی این عزیزان در دانشگاه هاست.
مدیرکل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران با تقدیر از دست‌اندرکاران طرح شاهد در مدارس و دانشگاه‌ها اظهار داشت: اهتمام ویژه به امور آموزشی جامعه ایثارگری و توجه خاص به مشاوره و هدایت تحصیلی و تقویت بنیه علمی از برنامه‌های مهم بنیاد شهید و امور ایثارگران در ۳ سال اخیر بوده است.
فقیه در ادامه افزود: اداره کل آموزش بنیاد با برنامه‌ریزی و تعامل خوب با وزارتخانه‌های آموزشی درصدد است که بنیه علمی دانش آموزان و دانشجویان شاهد و ایثارگر را در سال تحصیلی آینده توسعه داده و با مشارکت بخش خصوصی و وزارتخانه‌های آموزشی و همچنین دانشگاه آزاد اسلامی در جهت بهبود وضعیت علمی فرزندان شاهد و ایثارگر اقدامات لازم را انجام دهد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *