قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه / آخرین اخبار / راه اندازی میز خدمت در بنیاد تهران بزرگ از ابتدای تیرماه

راه اندازی میز خدمت در بنیاد تهران بزرگ از ابتدای تیرماه

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ گفت: در راستای تکریم خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و ایجاد رضایت مندی بیشتر در جامعه هدف، میز خدمت از ابتدای تیرماه سال جاری در این مجموعه راه اندازی می شود.

 

کهف شاهد: نادر نصیری، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ گفت: بر اساس بخشنامه ریاست جمهوری، مبنی بر راه اندازی میز خدمت در سازمان های دولتی و نهادهای عمومی غیر دولتی، از ابتدای تیر ماه سال جاری ارائه خدمت به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در محل میز خدمت انجام خواهد شد.
وی رعایت حقوق شهروندان، تکریم ارباب رجوع، کاهش زمان انتظار و جلوگیری از اتلاف وقت مراجعه کنندگان را از جمله اهداف این طرح برشمرد و افزود: کارشناسان حاضر در پای میز خدمت، با دریافت مستندات لازم از ارباب رجوع موارد را از طریق کارشناس مربوطه پیگیری می‌کنند.
نصیری با تاکید بر اینکه به امور مراجعه کنندگان باید در محل میز خدمت رسیدگی شود، اظهار داشت: بر طبق این بخشنامه ارجاع مراجعین به واحدهای سازمانی ممنوع بوده و به منظور جلوگیری از سرگردانی و مراجعات مکرر جامعه هدف، به ارباب رجوع باید در یک محل خاص پاسخ لازم داده شود.
مدیرکل بنیاد تهران در ادامه با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده در این خصوص اظهار داشت: برای اجرای مطلوب این طرح نیاز به مکان مناسب و نیروهای آموزش دیده، متخصص و توانمند است که در نشست هایی که تا کنون با حضور معاونان و روسای ادارات برگزار شده است، مقدمات لازم برای این امر فراهم آمده و کارشناسان میز خدمت حضوری، از اول تیرماه در ساعات اداری مطالبات مراجعان را پیگیری خواهند کرد.
وی افزود: زمان صدور پاسخ نهایی خدمت هنگام پذیرش درخواست و دریافت مدارک ارباب رجوع توسط کارشناس مربوطه در قالب رسید به وی اعلام خواهد شد.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *