قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه / آخرین اخبار / مدیر کل پذیرش و امور اداری ایثارگران بنیاد شهید: حدود ۲۵ درصد از جامعه هدف برای کارت جدید هوشمند ایثارگری ثبت نام کرده اند

مدیر کل پذیرش و امور اداری ایثارگران بنیاد شهید: حدود ۲۵ درصد از جامعه هدف برای کارت جدید هوشمند ایثارگری ثبت نام کرده اند

مدیر کل پذیرش و امور اداری ایثارگران بنیاد شهید گفت: طی روزهای آینده، اولین سری کارت ایثارگری هوشمند تهیه و آماده ارسال به خانواده های شهدا و ایثارگران می شود.

کهف شاهد: حجت ا… فرهادی مدیر کل پذیرش و امور اداری ایثارگران بنیاد شهید  علت تاخیر در تهیه این کارت ها را به حد نصاب نرسیدن ثبت نام خانواده های معظم شهدا و ایثارگران عنوان کرد و افزود: از ۶۰۰ هزار نفری که بایستی ثبت نام می کرده اند تاکنون ۱۶۰ هزار نفر برای گرفتن کارت هوشمند اقدام کرده اند. وی توضیح داد: شرکت طرف قرارداد کارت ها را چاپ کرده است ولی باید دیتاها و اطلاعات مربوط به ثبت نام کنندگان به حد نصاب می رسید تا بتوان ان را بر روی کارت ها پیاده سازی کرد.

حجت ا… فرهادی افزود: بنیاد شهید آماده است تا در اولین فرصت تمام کارت ها را صادر و با پست به ادرس ثبت نام کنندگان، ارسال کند در همین راستا ما تا کنون در اطلاع رسانی زیادی که از طریق اخبار، روزنامه ها، زیرنویس در شبکه خبر تلویزیون، اطلاع رسانی از طریق استان ها کرده ایم از خانواده های شاهد و ایثارگر تقاضا کرده ایم که برای این منظور ثبت نام کنند. به ویژه این که برای تمام کسانی که مشمول اخذ کارت جدید هوشمند می شوند در دو مرحله پیامک  درخواست  ثبت نام کارت جدید ایثارگری، ارسال کرده ایم که فقط حدود ۲۶ درصد به این فراخوان پاسخ مثبت داده اند و همین مسئله فرایند تهیه و ارسال کارت را با مشکل مواجه ساخته است.در حال حاضر مرحله سوم ارسال پیامک برای اعضایی از جامعه هدف که هنوز موفق به ثبت نام نشده اند اغاز شده است که امیدواریم این عزیزان نسبت به ثبت نام در سامانه ایثار برای کارت جدید هوشمند هر چه زودتر اقدام کنند.

وی در مورد ارسال پستی کارت های جدید ایثارگری گفت: در فرایند ثبت نام فقط ۳ هزار و چهارصد تومان اخذ می شود که در حقیقت هزینه ارسال پستی این کارت به ادرس قید شده توسط خانواده شهدا و ایثارگران است.

فرهادی با اشاره به تفاوت کارتهای قدیمی و جدید ایثارگری گفت: این کارت‌ها از امنیت بالایی در بخش چاپ و لایه الکترونیک تراشه هوشمند برخوردار هستند. به گفته ایشان، فرایند طراحی، تولید و صدور کارت هوشمند شناسایی ایثارگران، با سه طرح مختلف سفارش شده از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران اغاز شده است و ما هم درصدد هستیم هر چه زودتر اطلاعات ثبت شده در سامانه ایثار که توسط خانواده های شاهد و ایثارگر انجام شده است، را وارد این کارت های هوشمند کنیم و پس از تکمیل در اختیار خانواده های گرامی شاهد و ایثارگر  قرار دهیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *