قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه / آخرین اخبار / اسفندیاری:لزوم تشکیل شبکه اجتماعی خانواده شهدا

اسفندیاری:لزوم تشکیل شبکه اجتماعی خانواده شهدا

علی اسفندیاری، رئیس هیئت مدیره کانون همبستگی فرزندان شهدادر هشتمین همایش تشکل ها با اشاره به گردهمایی فرزندان شهدا اظهار کرد: هرجا ما فرزندان شهدا در مکانی جمع می شویم، پدران شهید ما در آن محل جمع شده اند و در واقع شما نائب پدرانتان هستید.

وی افزود: فعالیت های شما در امتداد راه پدرانتان است، مانند مسابقه دو میدانی که باید چوب را از دست نفر قبلی گرفت و به خط پایان برد، در این دوره از زمان هم باید چوبی (تعهد و وظیفه ای) که شهیدان به دست شما داده اند را به خط پایان ببرید.

رئیس هیئت مدیره کانون همبستگی فرزندان شهدا با اشاره به تعهدها و وظیفه هایی که فرزندان شهدا بعد از پدرانشان دارند، گفت: پیرو رهبری بودن و حفظ این انقلاب اسلامی نمونه ای از همین تعهدها است که باید با وحدت و کار تشکیلاتی پای آن ایستاد و کار را ادامه داد.

اسفندیاری خاطرنشان کرد: شهدا چه هدفی داشتند که در راه این هدف جانشان را دادند و به کمال انسانی رسیدند، البته یادمان باشد که در مسیر شهدا مقابله با شیطان و هوا و هوس هم در اولیت ها قرار دارد و وظیفه ای است که پدران شما و تمام شهدای ایران از شما و سایر جوانان خواسته است.

وی با اشاره به لزوم همکاری و وحدت بین خانواده های معظم شهدا گفت: در این مسیر شاید ما به انتهای این مسیر نرسیم ولی سعی کنیم که ۵۰ درصد راه را با همکاری و وحدت انجام دهیم. همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند: فکر کنید مرکز دنیا شما هستید، پس یاعلی گویید و راه را شروع کنید.

رئیس هیئت مدیره کانون همبستگی فرزندان شهدا مدیره ادامه داد: دشمن ایران و اسلام به شدت فعال است و از تمام امکانات خود برای زمین زدن ما استفاده می کند، البته این کار دشمن است و به قول معروف دشمن باید دشمنی کند ولی ما هم باید از ظرفیت های خوبی که داریم استفاده کنیم.

اسفندیاری با اشاره به لزوم تشکیل شبکه اجتماعی شهدا گفت: اگر ما از همان ابتدا «شبکه اجتماعی خانواده شهدا» را راه اندازی می کردیم حداقل اکنون ۵ میلیون نفر جمعیت داشت و می توانستیم هم شهدا را به جامعه معرفی کنیم و هم هدف های فرهنگی و اجتماعی خود را اشاعه دهیم.

وی تاکید کرد: شهیدان ما بیهوده جان خود را از دست ندادند و بعد از آنها این وظیفه به عهده شما فرزندان شهدا است چراکه مصداق بارز بصیرت خانواده معظم شهدا هستند.

رئیس هئیت مدیره کانون همبستگی فرزندان شهدا با اشاره به جایگاه اجتماعی خانواده معظم شهدا گفت: اگر خانواده شهید جایگاه اجتماعی خود را پیدا کند در این کشور دیگر جرات ندارند که راه انحرافی را بروند،خانواده های شهدا همیشه تاثیرگزار بودند و بارها دیده اید که تا خانواده های معظم شهدا در مورد مساله ای موضع گرفته اند حتی بر نظر مسئولان هم تاثیر داشته است.

اسفندیاری بیان کرد: ما باید به مسئولان و سایر افراد در برابر اهدافی که داریم و رفتاری که می کنیم پاسخگو باشیم ولی این پاسخگویی نباید در مسیری که ما می خواهیم برویم خللی وارد کنده و ما را غافل کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *