قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه / آخرین اخبار / حجت الاسلام ابوترابی فرد:جریان عظیمی از مجاهدت در عرصه های فرهنگی و اجتماعی باید داشته باشیم

حجت الاسلام ابوترابی فرد:جریان عظیمی از مجاهدت در عرصه های فرهنگی و اجتماعی باید داشته باشیم

حجت الاسلام سید محمد حسن ابوترابی فرد، امام جمعه موقت تهران و عضو شورای عالی حل اختلاف قوای سه گانه در هشتمین همایش تشکل ها با بیان آیاتی از کلام الله مجید و تفسیر این آیات اظهار کرد: یکی از خطرهایی که همواره انسان را تهدید می کرده است بازگشت به عصر جاهلیت است که خداوند متعال هم بارها در قرآن از آن و عقوبتش نام برده است.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به راه حل مشکلات کشور گفت: این برهه از زمان از خودگذشتگی و فداکاری های شهدا را می خواهد تا بتوانیم بیش از پیش کشورمان را آباد کنیم.
عضو شورای عالی حل اختلاف قوای سه گانه خاطرنشان کرد: فرمانده پرقدرت امیرالمونین، مالک اشتر نمونه ای از تربیت اسلامی و سرشار از خودگذشتگی و فداکاری است، که شهیدان ما هم دنباله روی راه همین فرماندهان و مردان هستند.

حجت الاسلام ابوترابی فرد با اشاره به جهاد و مقاومت در عرصه های فرهنگی و اجتماعی گفت: اکنون ما در عرصه های فرهنگی و اجتماعی به مجاهدین نیاز داریم، مجاهدین عالم، سختکوش و راه بلد، مجاهدینی که حرکت خلق می کنند تا بتوانند مسیر فرهنگی و اجتماعی جامعه را تبیین کنند.

وی ادامه داد: ما در اسارت نباید جا مانده داشته باشیم، امروز نیاز به جهاد در راه خدا در تمام عرصه های جامعه نیاز داریم، یک جریان عظیم از مجاهدت در عرصه های فرهنگی و اجتماعی باید داشته باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *