قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه / آخرین اخبار / برنامه های بنیادشهید به مناسبت روز بزرگداشت شهدا

برنامه های بنیادشهید به مناسبت روز بزرگداشت شهدا

در اولین روز از این برنامه، مراسم « هر نهال به نام یک شهید » درتهران و در شهرستانها به یاد شهدای کشور کاشته خواهد شد که تعداد آن به ۱۰۰هزار نهال خواهد رسید

کهف شاهد: برنامه بنیادشهید و امورایثارگران به مناسبت ۲۲اسفند روز – بزرگداشت شهدا- با شعار “شهیدان مظهر قدرت ایران” در ساختمان مرکزی بنیاد توسط مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی بنیاد اعلام شد.

علیرضا کریمیان مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی بنیادشهید و امور ایثارگران در این نشست ضمن تبریک میلادحضرت زهرا (س) و با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ۸سال دفاع مقدس، به تشریح برنامه های بنیادشهید و امورایثارگران در هفته بزرگداشت شهدا با شعار “شهیدان مظهر قدرت ایران” در تهران و سراسرکشور پرداخت.

وی با اشاره به این که این برنامه ها از ۱۵تا۲۲ اسفندماه ادامه خواهد داشت، گفت: در اولین روز از این برنامه، مراسم « هر نهال به نام یک شهید » درتهران و در شهرستانها به یاد شهدای کشور کاشته خواهد شد که تعداد آن به ۱۰۰هزار نهال خواهد رسید.

 همچنین عیادت از خانواده معظم شهدا و جامعه ایثارگری بستری در بیمارستان های ساسان، خاتم الانبیاء(ص) و مصطفی خمینی درتهران و در سایر استان ها نیز بنا بر برنامه ریزی استان ها در  تاریخ ۱۶ اسفندماه انجام خواهدشد.

کریمیان در ادامه افزود: در ۱۷ اسفندماه نیز برگزاری آیین اهتزاز و تعویض پرچم و گلباران گلزارشهدای سراسر کشور که در تهران با سخنرانی ریاست بنیادشهید و امور ایثارگران، و در استان ها با سخنرانی مدیران کل استانی برگزار گردید.

مدیرکل روابط عمومی بنیاد خاطرنشان کرد: در ۱۸اسفندماه سخنرانی حجت الاسلام شهیدی نماینده ولی فقیه در بنیادشهید و امور ایثارگران پیش از خطبه های نمازجمعه در تهران و در شهرستان ها با سخنرانی معاونین بنیاد و مدیران کل استانی در مراکز استان ها انجام می شود و در بیستم اسفند نیز همایش بزرگداشت شهدای کارمند و تجلیل از خادمان شهدا و ایثارگران برگزار می شود که در این برنامه از ۶۰ خانواده شهید کارمند در تهران و ۴۱ خانواده شهید کارمند در استان های سراسر کشور تجلیل بعمل آمد.

این مقام مسئول دراطلاع رسانی بنیاد شهید در ادامه این نشست افزود: ۲۱اسفند ماه مراسم اختتامیه جشنواره و نمایشگاه سرچشمه سرخ خواهد بود که با تجلیل از ۹ هنرمند برگزیده در ۴ رشته نقاشی، گرافیک، عکس و هنرجدید با لوح تقدیر و هدیه نقدی همراه خواهد بود و بیست و دوم اسفندماه نیز پنجمین کنگره ملی روز بزرگداشت شهدا در تهران با سخنرانی ریاست عالی بنیادشهید و رییس مجلس شورای اسلامی و تجلیل از ۱۰ نفر از خانواده شهدای دوران انقلاب، دفاع مقدس،  شهدای ترور، هسته ای و شهدای مدافع حرم از سراسر کشور به اتمام خواهد رسید.

کریمیان همچنین عنوان کرد: تجلیل از ۱۳۰ دانش آموز ممتاز شاهد و ایثارگر در منطقه ۳تهران از جمله برنامه‌های بنیاد است و طرح سپاس که در آن مسئولین بنیاد در سراسر کشور حضور خواهند داشت به دیدار خانواده شهدا می‌روند. همچنین در این طرح سالانه ۴هزار دیدار با خانواده شهدا را در برنامه داریم که طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته، قرار است از ۲۲ بهمن تا ۲۲ اسفندماه ۲۲ هزار دیدار صورت بگیرد و در این دیدارها شهدایی که روز تولد و یا شهداتشان در اسفندماه بوده است در اولویت قرار می گیرند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *