قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه / آخرین اخبار / بنیاد شهید باید بیشتر از همه در خدمت ایثارگران باشد

بنیاد شهید باید بیشتر از همه در خدمت ایثارگران باشد

رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس گفت: مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران نباید احساس کنند که یک مامور اداری هستند بلکه بیشتر از دیگران باید در میدان باشند تا بتوانیم با کمک آنها راه را درست ادامه بدهیم.

کهف شاهد: حجت الاسلام حسن نوروزی نماینده مردم ایثارگر رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی با تبریک سالروز تاسیس بنیاد شهید اظهار داشت: اگر چه مسئولان و کارکنان بنیاد شهید تلاش می کنند، اما انتظار ما این است که رئیس بنیاد و به خصوص معاونت حقوقی و معاونان بیشتر از گذشته با مجلس نسبت به قوانین، طرح ها، الحاقیه  و پیشنهاداتی که ارائه می شود تعامل بیشتری داشته باشند.

رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که آیا بنیاد شهید و امور ایثارگران از اهداف اولیه خود تخطی نکرده است یاد آور شد: باید بیش از گذشته کار و تلاش کنند و احساس نکنند که یک مامور اداری هستند بلکه بیشتر از دیگران در میدان باشند تا بتوانیم با کمک آنها راه را درست ادامه بدهیم.

سخنگوی کمیسیون قضائی مجلس در خصوص این سوال که چون بودجه کمتری به بنیاد شهید اختصاص داده شده بنابر این خدمات کمتری داده می شود؟ متذکر شد: اخذ بودجه بیشتر باید به عنوان یکی از مسائل پیشنهادی به دولت و مجلس برای اخذ بودجه باشد که لازمه این کار این است که با مقام معظم رهبری صحبت کنند و در دولت داد و فریاد بیشتری کنند و از طرف دیگر نمایندگان مجلس را جمع و توجیه کنند و با آنها همکاری و دفاع کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران یکی از ثمرات انقلاب اسلامی است که به دستور امام راحل شکل گرفت و تا به امروز به عنوان یک سازمان مستقل که دارای رئیس و نماینده ولی فقیه است ادامه مسیر می دهد.

رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران بیش از سه میلیون نفر را زیر پوشش چتر حمایتی خود قرار داده است که حقوق و رسیدگی به امور و گلزارهای شهدا را از طریق ادارات کل خود بر عهده دارد.

عضو مجمع نمایندگان استان تهران یاد آور شد: به همه خدمتگزاران در بنیاد شهید و امور ایثارگران (از جمله رئیس و معاونان) سالروز تاسیس آن را تبریک عرض می کنم و امیدوارم بتوانیم دست در دست این عزیزان بنیاد شهید را فعال و سخت کوش تر از گذشته ببینیم.

نماینده آزاده مجلس دهم تاکید کرد: حرکت کاروان شهادت پس از گذشت چهار دهه هنوز مسیر خود را ادامه می دهد و راه شهادت بسته نیست. همین چند روز پیش بخاطر جنایت دراویش انگلیسی و مزدور، ۵ شهید دادیم و هر روز شهدایی از داخل و خارج از کشور در اقصی نقاط کشور تشییع می شود.

حجت الاسلام نوروزی ادامه داد: از افتخارات نظام اسلامی این است که به اعتبار آیه قرآنی “ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء” امروز آحاد جامعه احترام ویژه ای به شهدا، جانبازان و ایثارگران قائل است. حضرت امام هم فرموده اند که کاری نکنید که کسانی که به جبهه رفتند و خدمت کرده اند سرخورده و ناراحت شوند. بنابر این ما باید این راه را ادامه دهیم وتلاش مضاعفی داشته باشیم.

وی در پایان اظهار داشت: بنیاد شهید، مجلس شورای اسلامی، فراکسیون ایثارگران و همه مسئولان دلسوز در سراسر کشور باید به امر خدمت به ایثارگران اهمیت ویژه ای بدهند.

 

انتهای پیام/

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *