قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه / آخرین اخبار / تأکید بر نقش نخبگان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر در مدیریت بحران

تأکید بر نقش نخبگان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر در مدیریت بحران

مدیرکل دفتر دانش‌پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر تأکید کرد: نخبگان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر در مدیریت بحران‌ها به‌ویژه بروز حوادث غیرمترقبه با روحیه ایثارگری نقش اساسی در ساماندهی امور دارند.

کهف شاهد: اسلام کریمی در بازدید از مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه با اعضای شورای هماهنگی نخبگان شاهد و ایثارگر استان کرمانشاه، رییس بنیاد شهید سرپل ذهاب، نخبگان شاهد و ایثارگر شهرستان‌های سرپل ذهاب، قصر شیرین، گیلانغرب و تشکل‌های شاهد و ایثارگر دیدار و گفت‌وگو کرد.
وی با بیان اینکه نخبگان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر در مدیریت بحران‌ها به‌ویژه بروز حوادث غیرمترقبه با روحیه ایثارگری نقش اساسی در ساماندهی امور دارند، تأکید کرد: در این جلسه بر لزوم راه‌اندازی کمیته‌ای متشکل از نخبگان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر استان و مددکاران بنیاد شهید و امور ایثارگران جهت بررسی وضعیت خدمت‌رسانی تأکید شد.
وی یکی دیگر از مصوبات نشست با نخبگان را کمک به دانش آموزان شاهد و ایثارگر مناطق زلزله‌زده جهت آمادگی آزمون کنکور اعلام کرد و افزود: ارسال کتاب و برگزاری کلاس‌های آموزشی و تقویتی از اقداماتی است که برای کمک به این عزیزان صورت خواهد گرفت.
به گفته مدیرکل دانش‌پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر، اشتغال ایثارگران مناطق زلزله‌زده از دیگر موارد مطرح‌شده در نشست با نخبگان بود که بررسی راهکارهای ایجاد اشتغال پایدار در استان در قالب کمیته‌ای تخصصی و ارائه راهکارهای اجرایی مورد تصویب قرار گرفت.
وی خاطرنشان کرد: برای کنترل و مدیریت بحران‌ها در کشور نیاز به مشارکت همه دستگاه‌های دولتی و غیردولتی و تشکل‌ها و سازمان‌های مردم‌نهاد و نخبگان جامعه داریم تا عوارض و آسیب‌های این پدیده و بحران‌ها را در قبل، حین و بعد از وقوع مدیریت کنیم.
گفتنی است بر اساس دستور نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، مسئولان این نهاد باید به طور مستمر به مناطق زلزله‌زده سفر کرده و از نزدیک نحوه خدمت‌رسانی به ایثارگران عزیز را گزارش کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *