قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه / آخرین اخبار / حجت الاسلام والمسلمین شهیدی: خدمت به خانواده معظم شهدا و ایثارگران در ادامه راه شهیدان است

حجت الاسلام والمسلمین شهیدی: خدمت به خانواده معظم شهدا و ایثارگران در ادامه راه شهیدان است

نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: خدمت کردن به خانواده شهدا و ایثارگران یک توفیق بزرگ و ادامه راه شهیدان است.

کهف شاهد: حجت الاسلام والمسلمین شهیدی روز پنجشنبه ۵ بهمن ماه در همایش معاونین توسعه مدیریت و منابع بنیاد سراسر کشور که در مشهد مقدس برگزار شد، ضمن تسلیت ایام سوگواری شهادت حضرت فاطمه (س) و گرامیداشت ایام الله دهه فجر گفت: دهه مبارک فجر یادآور روزهای پرخاطره پیروزی انقلاب اسلامی است که خاطراتش برای همه ایرانیان به یادگار مانده است، انقلابی که علی رغم توطئه دشمنان با وحدت و انسجام مردم و با رهنمودهای مقام معظم رهبری تاکنون سربلند بوده است.
وی تصریح کرد: در دوران پیروزی انقلاب اسلامی جهان دو قطبی بود و دنیای شرق و غرب و تمامی کشورها زیر سیطره این دو بلوک بود و در همین زمان انقلاب مردم ایران با رهبری امام راحل (ره) به تمام دنیا نشان دادند که راه دیگری نیز وجود دارد و ایران وابسته شوروی و آمریکا نیست.
معاون رییس جمهور با اشاره به توطئه‌های دشمنان گفت: دشمنان در طول سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی در هیچ زمانی دست از توطئه برنداشتند و جنگ تحمیلی هشت ساله را تحمیل کردند که مردم با توکل به خداوند و غیرت توانستند از انقلاب، اسلام و میهن اسلامی دفاع کنند.
نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران به رویدادهای اخیر کشور اشاره کرد و افزود: دشمنان قسم خورده نظام مقدس مقدس جمهوری اسلامی ایران هرچند سال یکبار توطئه‌چینی می‌کنند تا پایبندی مردم به آرمان‌های شهدا را آزمایش کنند و در اغتشاشات اخیر نیز مردم به صورت خودجوش پاسخ دشمنان را دادند البته امروز مردم باید هوشیارتر از گذشته باشند زیرا دشمن راه و روش خود را تغییر داده و مسئولین و مردم ما هر روز با یک مسئله جدید رو به رو می‌شوند.
حجت الاسلام والمسلمین شهیدی با اشاره به نقش رهبری و ولایت فقیه در حفظ انقلاب اسلامی افزود: رهبری مقام معظم رهبری، پیامبر گونه بوده و ایشان هدایت‌کننده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند و با رهنمودهای این رهبر فرزانه از پیچ و خم‌ها و مشکلات گذر خواهیم کرد.
وی خدمت کردن به جامعه ایثارگری را یک توفیق بزرگ دانست و گفت: معاونین توسعه بنیاد در سراسر کشور نقش مهمی را در توسعه بنیاد به عهده دارند و باید اهداف بنیاد شهید و امور ایثارگران را که ادامه راه شهیدان است دنبال کنند زیرا خدمت کردن به ایثارگران ادامه دادن آرمان‌های شهداست.
حجت الاسلام والمسلمین شهیدی در پایان خطاب به معاونین توسعه مدیریت بنیاد خاطرنشان کرد: باید به درخواست و مطالبات ایثارگران توجه کنید و با همفکری، تعامل، وحدت و همبستگی مشکلات خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران را رفع کنید.
گفتنی است، این همایش با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد، مدیر کل بنیاد خراسان رضوی، مدیر کل توسعه و منابع انسانی بنیاد و معاونین توسعه مدیریت بنیاد در سراسر کشور برگزار شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *